يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۹۸۷۴
زمان انتشار: ۱۳:۰۳     ۱۸ فروردين ۱۳۹۷
شهردار تهران از بررسی دلایل استعفای خود در جلسه فردای شورای شهر تهران خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، محمد علی نجفی صبح امروز با حضور درحاشیه بهره برداری از 20 پروژه منطقه 8 با اشاره به استعفای خود در جمع خبرنگاران از خاطرات حجت اسلام و المسلیمین دعایی درباره امام خمینی(ره) گفت: خاطرات حضرت امام برای همه ما آموزنده است؛ اما شرایط متفاوت است و درجلسه شورای شهر دلایلم را بیان می‌کنم.

وی در پاسخ به این سوال که اگر اعضای شورای شهر به استعفای شما پاسخ منفی دهند چه می شود؟ گفت: اجازه دهید گزینه های مختلف را بررسی کنیم و هنوز اعضای شورای شهر حرف‌های من را نشنیده‌اند.

نجفی با بیان اینکه علت اصلی استعفای من فرصت برای معالجه است گفت: چرا که در سه چهارماهی که باید برای درمان بروم کار شهردرای نمی‌تواند معلق بماند درحالیکه شهرداری به جایگاهی رسیده که آماده حرکت سریع تر و حتی پرش را دارد و نمی‌خواهم به دلیل بیماری شهرداری دچار رکود شود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا مرخصی نمی‌گیرد؟ تصریح کرد: نمی‌پسندم کسی که مسئول و مدیر است بنا به دلایلی بالای سرکار نباشد آنطور که باید و شاید کار پیش نرود؛ لذا این سیستمی که مرخصی بگیرم و به معالجه بپردازم خیلی مورد قبول نیست و در شهرداری هم این سیستم عمل نمی‌کند.

شهردارتهران با بیان اینکه نیروهای خوبی در شهرداری وجود دارد که می‌توان مسئولیت را به آنها سپرد گفت: دوی امدادی در شهرداری انجام شده که بخشی را من انجام دادم و حالا می‌توان ادامه مسیر را به دیگران سپرد تا طی کنند و از آنجایی که افراد شایسته حضور دارند فکر نمی‌کنم ضرورتی بر ماندنم باشد  و دوست ندارم سه ماهی مرخصی باشم و اسم من در شهرداری باقی بماند.

وی در پاسخ به این سوال که ممکن است با رفتن شما سیاست‌ها در شهرداری تغییر کند گفت:‌ شورا که عوض نشده و علی القاعده شهرداری کار خود را ادامه خواهد داد و فکر نکنید تغییراتی که با آمدن من ایجاد شده، از بین برود؛ چرا که تغییرات انجام شده ، زیر ساختها آماده است و تیم جدید وجود دارد و فضا برای ادامه کارفراهم است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها