أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۹۹۵۳
زمان انتشار: ۱۳:۰۳     ۲۰ فروردين ۱۳۹۷
پرونده متهم معروف به «زالوی کثیف» به طور ویژه و خارج از نوبت در دادسرای مشهد رسیدگی می‌شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه خراسان، بازپرس ویژه قتل عمد افزود: با توجه به اهمیت و حساسیت ماجرا، پرونده قتل دختر شش ساله افغانی به طور ویژه در دستور کار قرار گرفته است و مراحل قانونی خود را طی می‌کند.

قاضی علی اکبر احمدی نژاد اضافه کرد: اگرچه متهم این پرونده در اعترافات خود اظهار کرد که هنگام ارتکاب جرم حالت طبیعی داشته است اما باز هم مانند دیگر پرونده‌های جنایی، وی برای انجام معاینات و آزمایش‌های روان پزشکی به کمیسیون پزشکی قانونی معرفی شد تا اعضای این کمیسیون نظر کارشناسی و تخصصی خود را درباره برخی ادعاهای متناقض متهم مبنی بر مصرف مواد مخدر به دادسرا اعلام کنند. بازپرس شعبه 208 دادسرای عمومی وانقلاب مشهد افزود: دستوراتی برای بررسی سوابق کیفری متهم نیز صادر شده است تا سوابق کیفری و حتی اجتماعی این فرد مورد بررسی‌های دقیق قرار گیرد.

وی با اشاره به این که کنسولگری افغانستان در مشهد نیز وکیلی را برای دفاع از اولیای دم معرفی کرده است، گفت: دستگاه قضایی علاوه بر سرعت در رسیدگی به پرونده تلاش می‌کند موضوع با دقت بررسی شود و جنجال‌های حاشیه‌ای تاثیری در روند رسیدگی نگذارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها