أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۰۰۲۵
زمان انتشار: ۰۹:۴۵     ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
نماینده مردم دزفول در مجلس:
نماینده مردم دزفول در مجلس با بیان اینکه حمایت از کالای ایرانی اساس حرکت و موتور اقتصاد ایران است، گفت: با خرید کالای خارجی در حال کمک به اقتصاد آن کشوریم.

به گزارش پایگاه 598، عباس پاپی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار کرد: مقام معظم رهبری سالانه در بحث نام‌گذاری سال و ابلاغ سیاست‌های کلان کشور، هدف‌گذاری خوبی با توجه به شرایط و وضعیت کشور و سیاست‌های کلان ابلاغ می‌کنند، به‌ عنوان‌ مثال در یک دهه گذشته تمام شعارهای سال‌های مختلف پیرامون مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بوده که این امر نشان از بینش بالای مقام معظم رهبری دارد.

وی با توجه به معضلات جامعه اعم از بیکاری و تورم و رکود بازار افزود: منشأ این مشکلات عدم رعایت مسائل اقتصادی است و یک سری معضلات اجتماعی وجود دارد که تبعات آن باعث افزایش نرخ بیکاری، رکود، خروج تولیدکنندگان از چرخه تولید و افزایش بزه‌های اجتماعی در جامعه شده که همه این مسائل متأسفانه ناشی از بیکاری است.

نماینده مردم دزفول در مجلس عنوان کرد: اگر بتوانیم اقتصاد کشور را از رکود خارج کنیم و تولید را رونق دهیم قطعاً نرخ بیکاری کاهش خواهد یافت و در ادامه تورم نیز کنترل خواهد شد و قدرت خرید مردم بالا خواهد رفت و زمانی که قدرت خرید بالا رود، تولیدات افزایش‌یافته و بسیاری از معضلات با حمایت تولیدکنندگان برطرف می‌شود.

پاپی‌زاده با توجه به نام‌گذاری امثال مبنی بر حمایت از کالای داخلی بیان کرد: ایران یکی از کشورهای پرجمعیت منطقه است و یک بازار 80 میلیونی از کالاهای مختلف صنعتی، مصرفی بازار را در اختیار دارد.

وی تشریح کرد: با بررسی‌های انجام‌ گرفته، اگر مردم ایران از ظرفیت بازار داخلی حمایت کنند بدون شک کارخانه‌ها از رکود خارج و تولیدکنندگانی که به علت عدم فروش کالاها تعطیل‌ شده بودند مجدد وارد چرخه تولید می‌شوند و اشتغال احیا می‌شود، جوانان بیکار مشغول به کار می‌شوند، سن ازدواج کاهش می‌یابد و مشکلات اجتماعی نیز کمتر خواهد شد.

نماینده مردم دزفول در مجلس متذکر شد: در شرایط فعلی باید فضای رقابت مناسبی بین محصولات داخلی و خارجی به وجود بیاوریم، به‌ طوری‌ که کالای داخلی از اقبال بهتری بین مردم پیدا کند و جامعه مصرف‌کننده باید از بخش تولید داخل حمایت کند که این حمایت مردم نیز اساس حرکت و موتور اقتصاد ایران است.

پاپی‌زاده اظهار کرد: مردم ایران موجب پیشرفت خیلی از کشورهای توسعه‌یافته شدند، چراکه در حال استفاده و خرید کالا‌های تولیدی آن‌ها هستیم، به‌ نوعی با خرید کالای خارجی در حال کمک به تولید و اقتصاد آن کشوریم و برای آن‌ها ایجاد اشتغال می‌کنیم و با حمایت از تولیدات خارج کشور مشکلات تولید را در کشور خودمان افزایش می‌دهیم.

وی در پایان با اشاره به حمایت مردم از موضوع حمایت از تولیدکنندگان به وظایف دولت نیز اشاره کرد و افزود: دستگاه‌های اجرایی هم وظایف مهمی دارند از جمله تأمین تسهیلات مناسب، تأمین شرایط مناسب برای توسعه و رونق تولید، رفع موانع کسب‌وکار و دستگاه‌های نظارت‌کننده باید کیفیت محصولات داخلی را رصد کنند که اگر نظارت کافی باشد، کیفیت بالا رفته و گرایش مردم به سمت محصولات خارجی کمتر می‌شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها