أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۰۰۲۸
زمان انتشار: ۰۹:۵۶     ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
کاربران فضای مجازی به حواشی شهرداری تهران واکنش نشان دادند
کاربران فضای مجازی به حواشی شهرداری تهران از استعفای نجفی گرفته تا سرپرستی مکارم حسینی واکنش نشان دادند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از مجله فارس پلاس؛ سیامک شادکام: نجفی، شهرداری، تهران، استعفا، بیماری، بحران، ناکارآمدی؛ کمتر کسی است که این روزها این کلمات را نشنیده باشد. نجفی بالاخره از شهرداری تهران رفت. پس از کش و قوس های فراوان و  استعفاهای مکرر و اذعان به ناتوانی در قبول مسئولیت به علت بیماری توسط نجفی، استعفایش مورد قبول شورای شهر قرار گرفت.
عملکرد شورای شهر و شهرداری تهران به خصوص در بحران هایی همچون زلزله و برف در هفت ماه گذشته جز سوژه های کاربرای فضای مجازی بوده است. امروز نیز  رفتن نجفی از شهرداری و استعفای قطاری مدیران و معاونانش همچنین سرپرستی مکارم حسینی در شهرداری تهران  با واکنش کاربران توییتری روبرو شد.

محمدصالح مفتاح از فعالان رسانه ای و فضای مجازی با اشاره به موضوع املاک نجومی نوشت: سمیع الله حسینی مکارم سرپرست شهرداری تهران شد. محض یادآوری عرض کنم که نام ایشان در لیست‌های منتشر شده توسط یاشار سلطانی از دریافت کنندگان املاک نجومی بود. بعد از انتصاب ایشان به معاونت شهرداری تهران، یاشار سلطانی گفت ایشان طبق قانون گرفته؛ و حالا هم جایگزین نجفی شد!


 

حامد پایدار نیز نوشت:‌ یک روز یه لیستی منتشر میکنه و همه رو متخلف میدونه(زمان قالیباف)
یک روز حسینی مکارم رو تبرئه میکنه میگه 75 متر خونه گرفته پولشم نقدی داده(چون تو شهرداری جدید معاون شده)
امروزم یه چیز دیگه میگه!
خب معلومه این ادم از خودش اختیار نداره و تو پازل قدرت طلبی و منافع امثال حناچیه!

سید مصطفی موسوی نژاد نیز با با اشاره به موضوع املاک نجومی و برخورد دوگانه اصلاح طلبان با این موضوع نوشته است: داستان سرپرستی حسینی مکارم بر شهرداری تهران همان داستان اره دو لبه‌ای است که چه جلو برود چه به عقب برگردد، می‌برد و می‌سوزاند.
نام او در لیست ‎#املاک_نجومی یاشار سلطانی موجود بود. اگر نجومی بگیر است چطور در شورای اصلاح‌طلب سرپرست می‌شود، اگر نیست پس یاشار سلطانی کذاب است!

 

یکی دیگر از کاربران با اشاره به دروغ بودن املاک نجومی خطاب به یاشار سلطانی که اولین بار موضوع املاک نجومی را مطرح کرده نوشته است:‌ یاشار سلطانی چهره نزدیک به حناچی برای به قدرت رسیدن حناچی حاضر است دروغ املاک نجومی را تکرار کند!او شهریور ماه از حسینی مکارم دفاع کرده بود!!

دیگری نیز تصویری از گفتگوی حجت نظری یکی از اعضای شورای شهر تهران با یک کاربر در ارتباط با قرار داشتن نام مکارم حسینی در فهرست املاک نجومی با طرح پرسشی نوشته است:‌شهردار جدید اسمش توی لیست املاک بوده.لیست املاکی که نجفی به یاشارسلطانی داد

حالا میگن تبرئه شده و یعنی تهمت زدن! یاشار سلطانی و نجفی بابت این تهمت‌ها نباید محاکمه بشن؟!

 

مهدی بابایی نیز با اشاره به استعفای مدیران نجفی با زبانی طنز نوشته است:‌‏بیماری نجفی واگیر داشته که حالا معاوناش هم دارن استعفا میدن؟!

 

 

علی رجبی نوشت: امروز دو معاون نجفی استعفا دادن گویا خاله‌بازی اصلاح‌طلبان با تهران ادامه دارد.

کاربر دیگری با نام حسن اجباری در پاسخ نوشته است:‏‎چه ربطی به خاله‌بازی داره. طبیعیه که یه معاون نتونه با هر کسی کار کنه و جا رو برای مدیر بعدی باز کنه تا بتونه هر کسی رو که صلاح می‌دونه منصوب کنه

دیگری نوشت: قالیباف به همه معاونین و مدیرانش دستور داده بود حق ندارید استعفا بدید یا ترک پست کنید تا کار رو به شهردار جدید تحویل بدید و شهردار جدید تصمیم بگیره
البته  مدیران همشهری این دستور رو اجرا نکردن!


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها