کد خبر: ۴۴۰۰۵۹
زمان انتشار: ۲۰:۲۷     ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
عضو خبرگان رهبری اظهار داشت: همه‌ انبیاء برای وحدت بین انسان‌ها آمده‌اند و رسالت همه‌ آنها توحید و خضوع در مقابل اوامر الهی است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب در کنفرانس بین‌المللی القدس وجهتنا در دمشق بیان کرد: کسی که تفرقه و جدایی را میان مسلمین تبلیغ می‌کند باید از هویت جامعه اسلامی خارج شود.

آیت الله اراکی گفت: وحدت یک امت حاصل نمی‌شود مگر با هویت یکسان و این هویت یکسان با رهبری و قیادت علماء به دست می آید. مسلمانان با دوری از هویت محمدی و اسلامی متفرق می‌شوند و اتحاد خود را از دست می‌دهند.

عضو خبرگان رهبری اظهار داشت: همه‌ انبیاء برای وحدت بین انسان‌ها آمده‌اند و رسالت همه‌ آنها توحید و خضوع در مقابل اوامر الهی است.

آیت الله اراکی در ادامه خاطرنشان کرد: وحدتی که ما به آن ایمان داریم و این کنفرانس به خاطر آن بنا شده است وحدت زیر نظر فرامین خداوند و پیامبر اکرم اسلام است.

وی افزود: کسی که تفرقه را و جدایی را تبلیغ می‌کند و گسترش می‌دهد باید از هویت اسلامی خارج شود.

عضو هیئت رئیسه جامعه مدرسین با ابراز امیدواری که دفتر مجمع تقریب که در این سفر در سوریه افتتاح شده است الفت را بین ملت سوریه که ملتی با قلب بزرگ رهبری و علمای بزرگ می‌باشد مجددا بر پا کند از همه دست‌اندرکاران برگزاری کنفرانس القدس وجهتنا تقدیر و تشکر کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها