أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۴۰۰۷۲
زمان انتشار: ۲۰:۴۸     ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
هفته بیست و هشتم لیگ برتر؛
تیم فوتبال استقلال که یکی از شانس های کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر است در فاصله سه هفته مانده تا پایان مسابقات دو امتیاز حساس را برابر گسترش فولاد از دست داد.
به گزارش پایگاه 598، نخستین دیدار از هفته بیست و هشتم هفدهمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر از ساعت ۱۷ امروز چهارشنبه بین تیم های گسترش فولاد و استقلال در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز آغاز شد که این دیدار با تساوی یک به یک خاتمه یافت.

در حالی که نیمه نخست این بازی با تک گلی که علی قربانی در دقیقه ۱۱ به ثمر رساند با برتری آبی پوشان تهران به پایان رسیده بود، شاگردان فیروز کریمی نیمه دوم را تهاجمی و با هدف جبران گل خورده آغاز کردند. تلاش تیم میزبان در دقیقه ۵۷ ثمر داد و رضا خالقی فر بعد از پاسکاری در بین مدافعان استقلال دروازه حسینی را باز کرد و کار به تساوی کشید.

بعد از آن دو تیم بارها برای رسیدن به دروازه یکدیگر تلاش کردند اما هر بار مهاجمان دو تیم دست خالی از مقابل دروازه مقابل بازگشتند.

با این نتیجه استقلال ۴۸ امتیازی شد و با یک بازی بیشتر از ذوب آهن و به دلیل تفاضل گل بهتر به رده دوم جدول صعود کرد. گسترش فولاد تبریز نیز ۳۵ امتیازی شد و در همان رده نهم باقی ماند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها