يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۰۱۲۹
زمان انتشار: ۲۳:۴۲     ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
وزیر حمل و نقل روسیه اعلام کرد: انگلیس از روسیه برای بازرسی هواپیمای مسافربری این کشور در فرودگاه لندن عذرخواهی کرده است.
به گزارش پایگاه 598، «ماکسیم سوکولوف» روز جمعه گفت: لندن بخاطر بازرسی هواپیمای مسافربری شرکت ایروفلوت که اواخر ماه مارس (اوایل فروردین)در فرودگاه هیترو لندن صورت گرفت، عذرخواهی کرد.

به گزارش میزان، سوکولوف با بیان اینکه عذرخواهی از روسیه توسط مرکز ایمنی پروازهای انگلیس تحت نظارت ایکائو صورت گرفت، خاطرنشان کرد که طرف انگلیسی همچنین در مورد این واقعه به طرف روسی توضیح داده است.

هواپیمای مسافربری شرکت هوایی ایروفلوت روسیه روز دهم فروردین ماه در فرودگاه هیترو لندن مورد بازرسی قرار گرفت.

روسیه با اعتراض به این اقدام انگلیس، از دولت این کشور توضیح خواست و «بن والاس» وزیر امنیت انگلیس در آن زمان گفت که چنین بازرسی هایی عادی است.

بحران در روابط روسیه و انگلیس دهه سوم اسفند پارسال پس از مسمومیت سرگئی اسکریپال جاسوس دوجانبه روس و دخترش در سالزبری لندن آغاز شد و طی آن نزدیک به 30 کشور جهان در حمایت از انگلیس 152 دیپلمات روس را اخراج کردند.

انگلیس معتقد است که اسکریپال با گاز اعصاب ساخت روسیه مسموم شده است، موضوعی که روسیه آن را به شدت رد می کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها