يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۰۱۷۷
زمان انتشار: ۰۹:۱۹     ۲۶ فروردين ۱۳۹۷
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش برف سنگین در محورهای هراز، فیروزکوه خبر داد و گفت: مجهز بودن به زنجیر چرخ و همراه داشتن تجهیزات زمستانی برای تردد در این دو محور الزامی است.
به گزارش پایگاه 598، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور، اظهار داشت: در حال حاضر در محدوده‌های امامزاده هاشم، تونل تکاور، منظریه و لاسم در محور هراز، محدوده گدوک در فیروزکوه و پیست آبعلی در شرق استان تهران بارش برف جریان دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با بیان این مطلب که شدت بارش برف در هراز و فیروزکوه قابل توجه است از ترافیک سنگین در محدوده پولور- امامزاده هاشم در محور هراز به دلیل بارش برف سنگین خبر داد و گفت: همراه داشتن تجهیزات زمستانی و مجهز بودن به زنجیر چرخ برای تردد در محورهای هراز و فیروزکوه الزامی است.

وی به بارش باران در اکثر محورهای استان‌های تهران، خراسان جنوبی، مازندران، البرز و گلستان پرداخت و گفت: در محورهای نیشابور- مشهد و تربت حیدریه- مشهد در خراسان رضوی، محورهای تبریز- آذرشهر، تبریز- میانه، تبریز- مرند در آذربایجان شرقی و بجنورد- آشخانه در خراسان شمالی باران می‌بارد.

سرهنگ رحمانی به مه‌گرفتی همراه با کاهش دید در محورهای بجنورد- آشخانه و بجنورد- اسفراین در خراسان شمالی اشاره و بیان داشت: در محور آزادشهر- شاهرود در استان گلستان، محورهای نیشابور- مشهد و تربت حیدریه- مشهد در خراسان رضوی، سراب اردبیل در آذربایجان شرقی، بیرجند- قائم در خراسان جنوبی مه‌گرفتگی با کاهش دید گزارش شده است.

این مقام ارشد راهور ناجا ادامه داد: در محورهای استان اردبیل وزش باد شدید همراه با گرد و خاک وجود دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص ترافیک ورودی کلانشهر تهران اعلام کرد: ترافیک در آزادراه کرج- تهران سنگین و در آزادراه قزوین- کرج نیمه‌سنگین است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها