يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۰۱۸۱
زمان انتشار: ۰۹:۲۳     ۲۶ فروردين ۱۳۹۷
لیگ قهرمانان آسیا - گروه D
تیم فوتبال استقلال در آخرین بازی مرحله گروهی خود روز دوشنبه در لیگ قهرمانان آسیا در کویت به مصاف تیم الهلال عربستان می‌رود.

به گزارش پایگاه 598، استقلال در حالی صدرنشین گروه مرگ است که برخی تصور می‌کردند شانس شاگردان شفر برای صعود از این گروه کمتر از سه تیم دیگر باشد. استقلال صعودش به مرحله یک هشتم نهایی قطعی شده است و اکنون در یک بازی تشریفاتی به مصاف تیم الهلال عربستان می‌رود. الهلالی که در بازی رفت هم مغلوب پسران آبی پوش ایران شد. تیام در آن مسابقه گل برتری و سه امتیازی استقلال را به ثمر رساند واکنون هم بعد از پشت سرگذاشتن یک مصدومیت نسبتا طولانی مروارید سیاه استقلال آماده حضور در میدان است.

الهلال اگرچه پیش از این بازی حذفش از لیگ قهرمانان قطعی شده اما به هیچ عنوان حریف آسانی برای استقلال نخواهد بود. بازی الهلال و استقلال را می‌توان دربی منطقه غرب آسیا  نامید. هرچند دو تیم از نظر پول و امکانات قابل مقایسه نیستند اما استعداد ناب فوتبال ایرانی در کنار دانش و هنر مربیگری شفر باعث شد که الهلال حرفی برای گفتن مقابل جوانان ایرانی نداشته باشد. رامون دیاز سرمربی مشهور آرژانتینی هم بعد از باخت به استقلال برکنار شد! شفر در بین هواداران استقلال بسیار محبوب است و تحمیل یک شکست دیگر به الهلال باعث افزایش محبوبیت این مرد آلمانی در ایران خواهد شد.

استقلال به خاطر شرایط آب و هوایی سفر پرماجرایی را به کویت داشت و هواپیمای حامل استقلال مجبور به فرود در فرودگاهی دیگر شد. با این حال آبی پوشان ایران می‌خواهند در حاشیه خلیج فارس جشن صدرنشینی در گروه مرگ را با شکست سعودی برپا کنند.

به هر حال استقلال روز دوشنبه با یک امتیاز هم به عنوان صدرنشین از گروهش صعود خواهد کرد و در انتظار بازی‌های گروه B است . جایی که به احتمال فراوان ذوب آهن به عنوان تیم دوم صعود می‌کند. 

در دیگر بازی این گروه تیم الریان قطر و العین برای صعود به مصاف یکدیگر می‌روند که العین با یک مساوی هم به عنوان تیم دوم صعود خواهد کرد.

برنامه بازی‌های گروه D

دوشنبه ۲۷ فروردین ۹۷

الهلال عربستان - استقلال ایران ساعت ۲۰:۱۵

الریان قطر- العین امارات ساعت ۲۰:۱۵

جدول بازی‌های گروه D

  ۱- استقلال ایران ۹ امتیاز

۲- العین امارات ۷ امتیاز

۳- الریان قطر ۶ امتیاز

۴- الهلال عربستان ۲ امتیاز


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها