يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۰۱۸۷
زمان انتشار: ۰۹:۵۰     ۲۶ فروردين ۱۳۹۷
الساندرو دل پیرو اسطوره تیم فوتبال یوونتوس مدعی شده از حذف این تیم از لیگ قهرمانان اروپا خوشحال نیست و این اعتقاد که مخالف بوفون است، او را آزار می‌دهد.
به گزارش پایگاه 598، الساندرو دل‎پیرو اعلام کرده او مقابل بوفون نیست و حتی از حذف شدن تیم سابقش از رقابت‎های لیگ قهرمانان اروپا خوشحال هم نشده است.

 او که حالا یک کارشناس تلویزیون است درباره شکست ۳ بر یک یوونتوس در بازی مقابل رئال و حذف این تیم در بازی دراماتیک برگشت در لیگ قهرمانان اروپا نظر داده و مدعی شده انتقادات را درک نمی‎کند که چرا بوفون به داور بازی اعتراض کرده و اخراج شده است.

این نظر او برایش دردسرهای زیادی داشته و در توئیتر اعتراضات زیادی به او شده است.

در واکنش به این اعتراضات دل‌پیرو اعلام کرد: من به همه اعتقادات احترام می‏‌گذارم، همه چیزهایی که در روزهای گذشته شنیدم و خواندم. اما کسانی که معتقدند من مخالف بوفون هستم یا از حذف یووه خوشحالم مرا آزار می‌دهند. این افراد ارزش توجه کردن ندارند، چه اتفاقی دارد می‎افتد؟
منبع: مهر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها