کد خبر: ۴۴۰۲۷۱
زمان انتشار: ۱۲:۴۶     ۲۷ فروردين ۱۳۹۷
تداوم بارش برف و باران در ۱۸ استان ؛
بارش برف در بیست و هفتمین روز از فروردین، ارتفاعات استان البرز از جمله شمال شهرستان کرج، طالقان و ساوجبلاغ را سفید پوش کرد. با ادامه فعالیت سامانه بارشی، سازمان هواشناسی درباره آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها، هشدار داد.
به گزارش پایگاه 598، بارش برف در بیست و هفتمین روز از فروردین، ارتفاعات استان البرز از جمله شمال شهرستان کرج، طالقان و ساوجبلاغ را سفید پوش کرد.
 
با ادامه فعالیت سامانه بارشی، سازمان هواشناسی درباره آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها، هشدار داد. بنابر اعلام این سازمان، استان‌های کردستان، کرمانشاه، مرکزی، همدان، خوزستان، ایلام، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی، امروز بارانی است.
 
برف و باران در بیشتر مناطق کشور/ هشدار سیلاب
 
بارش‌ها در مناطق کوهستانی و ارتفاعات به صورت برف است. بارش برف، جاده‌های مازندران را هم سفید پوش کرد. سازمان هواشناسی اعلام کرد: بارش برف و باران و کاهش دما تا ۲۴ ساعت آینده در شمال کشور ادامه دارد.
 
برف و باران در بیشتر مناطق کشور/ هشدار سیلاب
 
پلیس راه از رانندگان خواست، در صورت تردد در محور‌های برف گیر و کوهستانی، تجهیزات ایمنی به همراه داشته باشند. به کشاورزان و باغداران هم توصیه شده است، برای جلوگیری از سرمازدگی، تمهیدات لازم را به کار گیرند.
 
برف و باران در بیشتر مناطق کشور/ هشدار سیلاب





نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها