أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۰۲۷۲
زمان انتشار: ۱۲:۵۳     ۲۷ فروردين ۱۳۹۷
نشریه برزیلی:
یک نشریه برزیلی نوشت تیم ملی ایران با بهره گیری از تجربیات کاپیتان دژاگه به دنبال راهیابی به مرحله حذفی جام جهانی ۲۰۱۸ است.
به گزارش پایگاه 598، نشریه برزیلی «فول‌ها پرنامبوکو» با انتشار گزارشی درباره تیم ملی فوتبال کشورمان نوشت، تیم ملی ایران پس از حضور در جام جهانی ۲۰۱۴، در رقابت‌های سال ۲۰۱۸ دوباره ظاهر خواهد شد و این بار با قول عملکردی بهتر در جام جهانی روسیه به میدان خواهد رفت.

تیم ملی با هدایت کارلوس کی روش، مربی پرتغالی، در مرحله نهایی و در گروه کره جنوبی، سوریه، چین، قطر و ازبکستان شکستی نداشت. شش پیروزی و چهار تساوی کسب کرد و تنها دو گل دریافت کرد.

سربازان کی روش با یک مجموعه قوی به دنبال اولین صعود از مرحله گروهی در تاریخ هستند، و برای این کار آن‌ها بازیکن باتجربه‌ای را به عنوان لیدر خواهند داشت. این رهبر میانه میدان، اشکان دژاگه است.
این بازیکن ۳۱ ساله برای ناتینگهام فارست انگلستان بازی می‌کند و تجربه فراوانی از حضور در فوتبال بریتانیا دارد.
کاپیتان دژاگه در جام جهانی سال ۲۰۱۴ در مسابقه‌ای که ایران نزدیک بود از آرژانتین مساوی بگیرد، بازی کرد. به غیر از او، سایر بازیکنان برجسته ایران سردار آزمون جوان، مهاجم روبین کازان و علیرضا جهانبخش، بازیکن آلکمار هلند هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها