يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۰۲۹۵
زمان انتشار: ۰۹:۲۰     ۲۸ فروردين ۱۳۹۷
نماینده مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی:
بیرجند نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس با اشاره به ضرورت رعایت حقوق مصرف کننده کالای ایرانی، گفت: تولید کالای با کیفیت ایرانی در راستای حفظ منافع ملی تعریف می‌شود.

به گزارش پایگاه 598، محمدرضا امیر حسنخانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شعار حمایت از کالای ایرانی که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی انتخاب شده باید مورد توجه جدی مردم و مسئولان قرار گیرد.

نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وظایف دولت در راستای حمایت از کالای ایرانی بیان کرد: یکی از وظایف دولت در این زمینه نظارت بر ارتباط بین تولید کننده و مصرف کننده است.

امیرحسنخانی ادامه داد: نظارت بر ارتباط بین تولید کننده و مصرف کننده به این معنا است که دولت مراقب رعایت حقوق مصرف کننده کالای ایرانی باشد تا او با اطمینان  و آرامش کالای تولیدکننده ایرانی را خریداری کند.

وی افزود: اگر کالای تولید کننده ایرانی خدمات پس از فروش و یا کیفت لازم را نداشت این دولت است که باید تولید کننده را ملزم به رعایت حقوق مصرف کننده کند و علت عدم اقبال برخی از مردم به خرید کالای ایرانی نیز به بی تعهدی برخی از تولیدکنندگان در رعایت حقوق مصرف کننده برمی‌گردد.

نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی گفت: البته دولت در زمینه حمایت از تولید کننده نیز وظایفی دارد که مهمترین آن کمک به کاهش هزینه‌های تولید کالا است.

لزوم ارتباط بخش تولید با دانشگاه ها و مراکز علمی

امیر حسنخانی اظهار کرد: وقتی که تولید کننده درگیر مجوزهای متعدد، مسائل بانکی، تأمین مواد اولیه کارخانه، موضوعات تأمین اجتماعی و سایر مسائل اداری است، بی شک وقت و فرصت کافی برای افزایش کیفیت کالای خود و نزدیک کردن آن به استانداردهای لازم را ندارد.

وی بیان کرد: اگر کارخانه داران و تولیدکنندگان کالای ایرانی یک مرکز توسعه و تحقیق علمی داشته و با مراکز دانشگاهی برجسته سطح کشور در ارتباط باشند بی شک در افزایش کیفیت کالای تولیدی آنان تأثیرگذار است.

نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر به جای درگیری‌های اداری دغدغه تولیدکننده ایرانی ارتقاء تکنولوژی باشد در ارتقاء کیفیت کالای او نقش آفرین خواهد بود.

امیر حسنخانی افزود: امروزه تولید کالای با کیفیت ایرانی در راستای حفظ منافع ملی تعریف می‌شود و تولید کنندگان باید به این نکته توجه داشته باشند که ارتقاء کمی و کیفی کالایشان نه فقط به سود کارخانه بلکه حفظ منافع کشور محسوب می‌شود.

وی یادآور شد: مردم نیز باید از کالایی که در داخل کشور تولید شده حمایت کرده و بدانند که نفع مردم و کشور در این زمینه است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها