يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۰۳۱۸
زمان انتشار: ۰۹:۵۵     ۲۸ فروردين ۱۳۹۷
هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا؛
در حالی هفته ششم لیگ قهرمانی آسیا برای گروه‌های سوم و چهارم با صدرنشینی سرخابی‌های تهران به پایان رسید که دروازه بانان این دو تیم به رکوردهای جالبی دست یافتند.
به گزارش پایگاه 598، سرخابی‌های تهران در دیدارهایی که سرگروهی آنها در گروه های سوم و چهارم در گروی پیروزی در آن بود توانستند با شایستگی حریفان خود را با نتیجه مشابه یک بر صفر در تهران و کویت مغلوب کرده تا بعنوان تیم نخست گروه راهی مرحله بعدی مسابقات شوند.

دو تیم در حالی توانستند السد و الهلال را مغلوب کنند که دروازه آنها با حضور بیرانوند و رحمتی باز نشد تا بازی های مرحله گروهی آنها با کلین شیت به پایان برسد. این کلین شیت ها باعث شد تا رکوردهای جالبی برای دروازه‌بان های دو تیم رقم بخورد.

علیرضا بیرانوند با بسته نگاه داشتن دروازه‌اش در مقابل یاران ژاوی پنجمین کلین شیت پی‌درپی خود را در مرحله گروهی این مسابقات ثبت کرد تا نه تنها پرسپولیس با ۳ گل خورده به همراه الاهلی عربستان دارای بهترین خط دفاعی این مسابقات باشد، بلکه خود بیرانوند با ۵ کلین شیت دارای بیشترین کلین شیت در مسابقات این فصل باشد.

در کویت نیز مهدی رحمتی در شبی که الهلال برای گرفتن امتیاز از آبی پوشان انگیزه زیادی داشت و بارها دروازه این تیم را با خطر مواجه کرد، با واکنش‌های خوبی که نشان داد هر بار مهاجمان الهلال را دست خالی باز می‌گرداند تا شاگردان شفر هم به لطف درخشش این بازیکن دروازه شان بسته نگاه داشته شود.

رحمتی برای دومین بار در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان به میدان رفت و دومین کلین شیت خود را در دومین حضورش در این فصل به ثبت رساند تا نه تنها در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان آسیا آمار صد در صد کلین شیت را ثبت کرده باشد، بلکه این بیستمین کلین شیت آسیایی وی بود تا رحمتی رکورد قبلی خودش در آسیا را ترقی داده و همچنان رکورددار کلین شیت‌های آسیایی باشد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها