يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۰۴۰۷
زمان انتشار: ۱۰:۱۴     ۳۰ فروردين ۱۳۹۷
عباس الیاسی به جدایی بازیکن - سرباز این تیم و صدور برگ تسویه حساب عالیشاه از سوی باشگاه و بازگشتش به پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه 598، سرپرست جدید باشگاه تراکتورسازی در گفت‌و گو با ایسنا، درباره سمت جدیدش در این باشگاه اظهار کرد: در جلسه روز گذشته هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی تصمیم اعضا بر این شد که مدیریت این باشگاه به من سپرده شود البته من هنوز کار خود را در باشگاه آغاز نکردم و از جمعه کار خود را شروع خواهم کرد.

او ادامه داد: ابتدا باید با بازیکنان و سرمربی تیم یعنی آرتوئرول سائلام صحبت کنم و جو تیم را بسنجم. اولویت نخست ما حمایت از آنها و ایجاد فضایی برای آرامش تراکتورسازی است. تیم ما اکنون به چنین آرامشی نیاز دارد تا از منطقه سقوط فاصله بگیرد و بتواند با خیال راحت به برنامه‌های فصل بعد خود برسد تا تیم قدرتمندی را برای لیگ هجدهم داشته باشیم.

الیاسی درباره صدور برگ تسویه حساب امید عالیشاه، بازیکن - سرباز این تیم گفت: هیات‌مدیره وظیفه وظیفه بررسی چنین کارهای اجرایی را ندارد. من هم در جریان این تسویه حساب نیستم و تازه از این قضیه مطلع شدم. امضای برگه تسویه‌حساب عالیشاه نه از سوی من و نه از سوی هیات‌مدیره صورت نگرفته و این مسائل مربوط به نظام وظیفه و لشگر عاشوراست.

این صحبت‌های الیاسی در حالی مطرح می‌شود که مدیرعامل سابق این تیم یعنی سردار آجرلو و باشگاه تراکتورسازی اذعان کرده بودند که عالیشاه باید برای گرفتن تسویه حساب با یگان خدمت خود یعنی این باشگاه به توافق برسد و سپس به سایر کارهای خود برای دریافت کارت پایان خدمت برسد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها