يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۰۵۳۰
زمان انتشار: ۱۴:۲۸     ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان طی هفته جاری به منظور شرکت و سخنرانی در نهمین نشست مقامات عالی رتبه امنیتی کشورهای مختلف از۵ قاره جهان که در شهر سوچی روسیه برگزارمی‌شود به این کشور سفر خواهد کرد.
به گزارش پایگاه 598، علیرضا ظریفیان یگانه رییس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی با اعلام این خبر اظهار داشت: شمخانی به عنوان سخنران روز اول این نشست که از پنجم تا ششم اردیبهشت ماه برگزار می شود ضمن تبیین شرایط امنیتی و روند تحولات سیاسی و اقتصادی منطقه ، راهبردها و تجربیات کشورمان در خصوص مقابله با تهدیدات امنیتی و تروریستی را در جمع مقامات امنیتی شرکت کننده در نشست ارائه خواهد کرد.

وی افزود: در اولین روز این نشست بررسی دو محور تحت عنوان "بحران‌های بین المللی از برخورد تا گفت‌وگو" و" تکامل تاکتیک ها و راهبردهای سازمان های بین المللی تروریستی" در دستور کار قرار گرفته و در روز دوم نیز دو موضوع شامل" امنیت اطلاعات بین المللی، پاسخ های جهانی به چالش های جهانی" و تولید و گسترش مواد مخدر، تهدید صلح و ثبات بین المللی" از سوی شرکت کنندگان بررسی خواهد شد.

ظریفیان خاطرنشان کرد: طی این سفر، گفت‌وگو و رایزنی‌های دوجانبه و چند جانبه به منظور پیشبرد ابتکارات مشترک سیاسی، نظامی و امنیتی با کشورهای حاضر در نشست به ویژه هم پیمانان جمهوری اسلامی ایران در مقابله و مدیریت تهدیدات امنیتی در برنامه‌های کاری دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان پیش‌بینی شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها