يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۰۵۳۴
زمان انتشار: ۱۴:۳۶     ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
مومنی راد گفت: مدیر مسئول روزنامه قانون به اتهام نشر مطالب خلاف واقع به قصد تشویش اذهان عمومی با اکثریت آرا از سوی هیئت منصفه دادگاه مطبوعات مجرم شناخته شد.
به گزارش پایگاه 598، احمد مومنی راد در تشریح جلسه امروز دادگاه مطبوعات اظهار کرد: مدیر مسئول روزنامه ایران ورزشی به اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی از دادگاه تقاضای استمهال کرد که با موافقت دادگاه، رسیدگی به آینده موکول شد.

وی ادامه داد: مدیر مسئول روزنامه قانون به اتهام نشر مطالب خلاف واقع به قصد تشویش اذهان عمومی با اکثریت آرا از سوی هیئت منصفه دادگاه مطبوعات مجرم شناخته شد و مستحق تخفیف دانسته نشد.

سخنگوی هیئت منصفه دادگاه مطبوعات استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: به این پرونده های مطبوعاتی در شعبه 6 دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی شقاقی رسیدگی شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها