أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۰۵۴۱
زمان انتشار: ۲۰:۱۷     ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
پست معنادار روحانی درباره فیلترینگ تلگرام/
روحانی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامی خود به مسئله رفع انحصار از پیام رسان‌های خارجی و تقویت پیام رسان‌های داخلی پرداخت.
به گزارش پایگاه 598، صفحه اینستاگرام حسن روحانی نوشت: رفع انحصار و کمک به تقویت پیام‌رسان‌های داخلی به معنای محدودسازی سایر شبکه‌های اجتماعی نیست. مردم حق انتخاب دارند و می‌توانند توأمان در شبکه‌های مختلف اجتماعی فعالیت داشته باشند.

دولت دوازدهم از فضای مجازی و امکان دسترسی و برقراری ارتباط مردم، حراست خواهد کرد.
 
پست اینستاگرامی معنادار روحانی درباره فیلترینگ تلگرام/ رفتار دوگانه رئیس جمهوری که می‌خواهد قهرمان باشد!

این درحالی است که  برخی مسئولین اظهار کرده بودند که تلگرام از اوایل اردیبهشت مسدود می‌شود و درصورتی که اینستاگرام و واتساپ نیز قوانین کشورمان را نپذیرند به‌مرور بسته خواهند شد.

انتشار این خبر در شبکه اجتماعی  اینستاگرام و اشاره به نام تلگرام و اینستگرام با هشتگ در انتهای این پست جالب توجه است و این سوال را به ذهن متبادر میکند که چرا رئیس جمهور برای انتشار این پست از پیام رسان‌های داخلی استفاده نکرده است.

همچنین ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور در هفته های اخیر در گفتگوی زنده تلویزیونی  از  دستور ویژه روحانی برای  خارج کردن کشور از انحصار پیام رسان‌های خارجی خبر داده بود.

فیروزآبادی در این گفتگو اظهار داشت: در ایران پیام رسان‌های خارجی متعددی مثل لاین و واتس اپ وجود دارد، اما با توجه به اینکه فقط تلگرام است که در ایران انحصار را در اختیار دارد، قطعا منظور رئیس جمهور تلگرام بوده است.

*خبرگزاری دانشجو
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها