يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۰۵۷۵
زمان انتشار: ۱۳:۳۲     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر ازپیشنهاد استفاده از شناورهای سریع و همکاری نیروی دریایی ارتش و سپاه با دریابانی ناجا در مبارزه با قاچاق مواد مخدر در جلسه آینده با مقام معظم رهبری خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، پرویز افشار در نشست خبری امروز خود با اشاره به برگزاری جلسه بعدی آسیب‌های اجتماعی مسئولان ارشد کشور با مقام معظم رهبری اظهار کرد: جلسه بعدی آسیب‌های اجتماعی که در حضور مقام معظم رهبری برگزار می‌شود قرار است در اوایل آخرین هفته اردیبهشت ماه با حضور مسئولان ارشد و مسئولان دستگاه‌های مربوطه تشکیل شود و دبیرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر و دستگاه‌های مربوطه به شدت مشغول تهیه گزارش عملکرد خود برای ارائه در این جلسه هستند.

وی در خصوص اقدامات مهم انجام شده برای ارائه در این جلسه، گفت: پنج شنبه گذشته جلسه مهمی با یکی از معاونت‌های مرتبط در دفتر مقام معظم رهبری داشتیم تا مروری بر اقدامات نوآورانه و فوق العاده که قرار است در جلسه با رهبری ارائه شود انجام دهیم که خوشبختانه در چندین دستگاه کارهای نوآورانه و فوق العاده خوبی انجام دادند که قرار شد تعدادی از این اقدامات در جلسه آتی به مقام معظم رهبری گزارش شود.

سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر اضافه کرد: البته بعضی از اقدامات انجام گرفته جزو موارد محرمانه است و نمی‌توان جزئیاتی از آن را رسانه‌ای کرد ولی تعدادی از اقدامات دیگر پس از اطلاع به مقام معظم رهبری و در صورت تأیید ایشان به اطلاع عموم خواهد رسید.

افشار در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم درباره برنامه‌ریزی ستاد مبارزه با مواد مخدر در مقابل افزایش چشم‌گیر تولید مواد مخدر در افغانستان درسال گذشته و چالشهای پیش روی کشورمان در برابر این تهدید گفت: افزایش تولید مواد مخدر در افغانستان حتما موجب نگرانی ما و جامعه جهانی است و در جلسه پیش رو با مقام معظم رهبری به دنبال تعیین تکلیف 200 تا 250 کیلومتر از مرزهای جنوبی سراوان هستیم.

وی اضافه کرد: همچنین یکی از طرح‌های پیشنهادی ما در آن جلسه استفاده از شناورهای سریع و همکاری نیروی دریایی ارتش و سپاه با دریابانی نیروی انتظامی است که به محضر مقام معظم رهبری پیشنهاد خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها