يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۰۶۱۳
زمان انتشار: ۱۲:۲۷     ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
رئیس جمهور گفت: امروز به برکت دلاوری‌های سپاه عزیز و غیور و ارتش و بسیج ایثارگر و فداکار شاهد امنیت مثال‌زدنی ایران عزیز هستیم.
به گزارش پایگاه 598، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین حسن روحانی که صبح امروز وارد تبریز شده است، سخنرانی خود را در ورزشگاه تختی این شهر آغاز کرد.

روحانی در ابتدای صحبت هایش گفت: مردم اذربایجان همواره ستون اصلی ایران عزیز ما بودند؛ اینجا سرزمین مردان و زنان نامدار و علما و انقلابیون است. اینجا سرزمین مقام معظم رهبری است.

وی خطاب به مردم آذربایجان، گفت: امروز می خواهیم پیوند جدیدی را برای ارتقاء آذربایجان ببندیم. اردیبهشت سال گذشته امنیت، آزادی، آرامش و پیشرفت را وعده دادیم و امروز به مردم آذربایجان اعلام می کنیم برای دریاچه ارومیه، برای فرهنگ و زبان ترکی و برای ارتقاء ورزش و تیم تراکتورسازی پای وعده های خود ایستاده ایم.

روحانی با بیان اینکه وعده دادیم سرزمین ما سرزمین امنیت باشد، اظهار داشت: امروز به برکت دلاوری های سپاه پاسداران دلاور و غیور، ارتش و بسیج فداکار شاهد امنیت مثال زدنی ایران عزیزمان هستیم. امنیتی که در سایه وحدت و انسجام ملت ایران به وجود آمده را پاس می داریم و این انسجام و وحدت را ادامه خواهیم داد.

رئیس جمهور تاکید کرد: آرامش زندگی مردم و آرامش بازار را حفاظت خواهیم کرد. به مردم بزرگ ایران قول میدهم توطئه آمریکا، صهیونیست و ارتجاع عرب در پیشرفت ایران عزیز ما تاثیری نخواهد گذاشت.

وی خاطرنشان کرد: آنها که در کاخ سفید نشسته اند بدانند، به تعهداتشان پایبند باشند یا نباشند، ملت بزرگ ایران در برابر هرگونه توطئه آنها با قدرت خواهد ایستاد.

روحانی با بیان اینکه هیچ کس این ملت بزرگ را نمی تواند مایوس کند، تصریح کرد: هیچ کس نمی‌تواند امید آینده را از ملت ما بگیرد و از هر زمان دیگر مقتدرتر و پای پیمان‌هایمان ایستاده ایم، اما اگر کسی بخواهد به پیمان ما خیانت کند باید بداند عواقب وخیم آن شامل حال خود او خواهد شد.

وی افزود: ملت و دولت ایران برای تمام مراحل مختلف در برابر آنها برنامه ریزی کرده است. مشکلی را پیش رو نخواهیم داشت و اگر مشکلی داریم با دست پر کفایت ملت ایران آن را حل خواهیم کرد.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه برای آرامش مردم تصمیمات محکم و قاطعی راجع به ارز کشور اتخاذ کردیم، عنوان کرد: کسی نگران واردات و صادرات و کالاهای مورد نیاز کشور نباشد. در برابر توطئه خارجی و برخی افراد کوته‌بین در داخل برنامه ریزی لازم را انجام داده ایم و تمام نیازمندی های کشور با ارز ۴۲۰۰ وارد خواهد شد.

ادامه دارد...

 

به گزارش الف گفتنی است حضور در شورای اداری آذربایجان شرقی، افتتاح چندین پروژه عمرانی و افتتاح رسمی رویداد گردشگری «تبریز ۲۰۱۸» از برنامه‌های روحانی در این سفر دو روزه است.

وزیر راه، وزیرجهاد کشاورزی، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، وزیر اطلاعات، وزیر کشور، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاون پارلمانی رئیس جمهور، وزیر ورزش، وزیر علوم، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور، وزیر بهداشت، درمان و اموزش پزشکی، وزیر صنعت و سخنگوی دولت از جمله مسئولانی هستند که رییس جمهور را در این سفر همراهی می‌کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها