أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۴۰۶۳۱
زمان انتشار: ۰۹:۳۱     ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷
سرویس سیاسی پایگاه 598: معروف است که شخصی به روحانی محل مراجعه کرد و دست خود را تکان داد وسئوال کرد: این عمل از نظر اسلام حرام است؟ روحانی پاسخ داد: خیر جانم. او   دست دیگرش را تکان داده گفت این عمل اشکالی دارد؟ وهمان پاسخ را شنید . کمرش را تکان داد و همان پاسخ را شنید. سر و گردنش را تکان داد و سئوال کرد: این حرکت از نظر اسلام اشکالی دارد؟باز هم روحانی پاسخ داد: نخیر اشکالی ندارد جانم. طرف در آخر کار شروع کرد به رقصیدن وگفت: یادتان باشد خودتان گفتید اشکالی ندارد. روحانی در جواب گفت: تجزیه ات خوب است ولی مرده شور ترکیبت را ببرد.

دعوای برگزاری کنسرت ها در مشهد هم که در زمان انتخابات ریاست جمهوری شد یکی از هیاهوهای تبلیغاتی تیم انتخاباتی جناب آقای روحانی از همین قبیل است. آقایان صدایشان گوش فلک را کر کرده بود که چرا کاتولیک تر از پاپ شده اید؟ ما خدمت مراجع استفتاء کرده ایم و مراجع فرموده اند برگزاری کنسرت ایرادی ندارد. امام جمعه ی محترم مشهد همان زمان بی هیاهو گفت: ایرادی ندارد شما اگر راست می گویید فیلم یکی از این کنسرتها را ببرید برای مراجع. اگر آنها فرمودند اشکالی ندارد ما هم حرفی نداریم. اشکال این آقایان آن است وقتی خدمت مراجع می رسند دستشان را تکان می دهند و می پرسند آیا این ایرادی دارد؟ طبیعتا مرجع محترم هم پاسخ منفی خواهد داد. بعد هم این آقایان همین فتوا را گزک می کنند و بساط رقص و آواز راه می اندازند و بعد هم داد و فریاد می کنند که ما از مراجع فتوا داریم. مرجع فرمود برگزاری کنسرت اشکالی ندارد. اما شما گفتید در کنسرتهای ما زنان حجاب از سر بر می دارند و اختلاط زن و مرد پیش می آید و ... ؟ اتفاقی که در برج سلمان مشهد افتاد نه اولین مورد از این دست در کنسرتهاست و نه آخرین آن. اساسا کنسرت با توجه به خاستگاه و ماهیتش معمولا با اختلاط و رقص و برخی حواشی دیگر همراه است؛ البته گاهی کمتر و گاهی بیشتر.

و البته این اولین باری نیست که آقایان برای امری مجوز می گیرند و به بهانه ی آن مجوز، امر غیر مجازی را مرتکب می شوند. و به دروغ این کارشان را مستند به آن مجوز می کنند. نمونه ی آشکارش برجام است. رهبر معظم انقلاب مجوز مذاکرات را دادند اما به مذاکره کنندگان فرمودند نهایت دقت را به کار ببرند و تضمین های لازم را از طرف مقابل بگیرند. آقایان در رسانه ها جار زدند که مذاکرات با اذن رهبر انقلاب انجام می شود اما نوبت به رعایت شروط مورد نظر رهبری که رسید گفتند امضای کری تضمین است. نسخه ی نهایی برجام را هم که رهبری تایید کردند تاکید کردند که امور نه گانه ی زیر با دقت رعایت شود اما به اذعان کارشناسان اکثر این شروط رعایت نشد ولی آقایان فریاد زدند توافقنامه ی هسته ای به امضای رهبری رسیده است در حالی که آنچه به تایید رهبری رسیده بود هرگز اجرایی نشد و آنچه اجرایی شد هرگز به تایید رهبری نرسید. باز هم آقایان همان سازی را که خواستند کوک کردند و سندش را به نام رهبری زدند همان گونه که امضای رقاصی ها و اختلاطها را به پای مراجع نوشتند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها