أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۰۶۴۲
زمان انتشار: ۱۱:۲۶     ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷
رئیس جمهور گفت:آمریکایی ها و غربی ها به دنبال به یغما بردن منابع دنیای عرب هستند
به گزارش پایگاه 598، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور اسلامی ایران در آیین افتتاح رسمی رویداد تبریز ۲۰۱۸ که به مناسبت انتخاب این شهر به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام برگزار شد، با اشاره به برکات ماه شعبان و در پیش بودن ماه مبارک رمضان و لزوم مراقبت از زبان در این ایام، گفت: اگر گویش و نگاه ما به جامعه و بشریت درست و دقیق باشد، دنیا عوض خواهد شد. همه مشکلاتی که امروز با آن مواجه هستیم به دلیل نگاه ناصحیح به جهان و انسان ها و تعبیرات و موضعگیری نسبت به ملت ها است.

وی افزود: به منطقه ما که در حساس ترین نقطه جهان اسلام قرار دارد، نگاه کنید و این همه مشکلات و مصیبت ها را ببینید. یمن مجروح، عراقی که هنوز دارای درد است، سوریه ویران و مشکلات فراوان در افغانستان و شمال آفریقا وجود دارد.

رئیس جمهور ظلم و کشتار صهیونیست ها نسبت به مردم مظلوم فلسطین را ناشی از دید غلط و نگاه نادرست برشمرد و خاطرنشان کرد: برخی فکر می‌کنند برای خاور میانه باید کاخ سفید تصمیم گیری کند و فکر می کنند برای همیشه یک رژیم غاصب و ظالم می تواند بر برخی از مردم این منطقه مسلط باشد.

روحانی با تاکید بر اینکه آمریکایی ها و غربی ها به دنبال به یغما بردن منابع دنیای عرب هستند، گفت: چشم طمع شما به کجاست؟ به طلای سیاه زیر زمین در این منطقه؟ نگاه شما به حساب های چند صد میلیاردی بعضی کشورهای منطقه است. طمع حساب های پر پول و طلای سیاه در این منطقه عقل را از شما ربوده و هر روز سخنی می گویید که با شان مردم، منطقه و قرن جدید سازگار نیست.

وی افزود: شما جیره خوار دیگران هستید و ارتش و نیروهای مسلح شما به دنبال منبعی برای دزدی هستند.

ادامه دارد...


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها