يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۰۷۳۹
زمان انتشار: ۱۵:۳۶     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
نهمین دورهمی فعالان نرم‌افزارهای مذهبی با حضور فعالان و توسعه دهندگان نرم افزارهای مذهبی، دوشنبه دهم اردیبهشت از ساعت 16 الی ۲۰ در موزه صلح تهران برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی سازمان فضای مجازی سراج، نهمین دورهمی فعالان نرم‌افزارهای مذهبی با حضور فعالان و توسعه دهندگان نرم افزارهای مذهبی، دوشنبه دهم  اردیبهشت از ساعت 16 الی ۲۰ در موزه صلح تهران برگزار می‌شود.



مهمان ویژۀ این مراسم مهندس  مهدی عباسی‌مهر، توسعه دهنده نرم‌افزارهای مذهبی خواهند بود.

‌این دورهمی ویژه برنامه‌نویسان، توسعه‌دهندگان اندروید و آی او اس، ناشران نرم‌افزار، تولیدکنندگان و صاحبان محتوا، گرافیست‌ها و متخصصان رابط کابری و تجربۀ کاربری، مدیران شرکت‌ها و موسسات نرم‌افزاری  و علاقه مندان به این حوزه است.

تولیدکنندگان نرم افزارهای مذهبی در این نشست  ضمن آشنایی با یکدیگر ، پیرامون تولید محصولات مختلف به گفتگو خواهند پرداخت.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاع بیشتر و حضور در این برنامه دورهمی می‌توانند به این لینک مراجعه نمایند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها