أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۰۷۴۵
زمان انتشار: ۱۵:۵۰     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
هژبری در كميته تعليم‎وتربيت جنبش مردمي پاسداشت چهل سال انقلاب:
هژبری گفت:قبل از انقلاب کشور در حوزه المپیاد رتبه جهانی نداشت ولی الآن جز 5 کشور برتر دنیا هستیم و در حقیقت انقلاب اسلامی شخصیت دانش آموز را از تحقیر و کتک خوری به قهرمانی المپیاد های جهانی و فرماندهی رساند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فرهنگ سدید، حسین هژبری معلم پیشکسوت آموزش و پروش صبح امروز در دومین نشست تخصصی مردمی پاسداشت انقلاب اسلامی که با عنوان تعلیم و تربیت در خانه موزه شهید مطهری برگزارشد در سخنانی از مقام والای شهید مطهری تقدیر کرد و بیان داشت: شهید مطهری  معتقد بود که باید انسان زمان شانس خوبی باشد و آدمی که زمانش را به‌درستی بشناسد هیچ‌گاه راه را گم نمی‌کند.

وی به خفقان و بسته بودن جامعه قبل از انقلاب اشاره کرد و گفت: مردم از یک جامعه خفقان و بسته در قبل از انقلاب به یک جامعه آزاد بعد از انقلاب رسیدند.

هژبری ادامه داد : قبل از انقلاب کشور در حوزه المپیاد رتبه جهانی نداشت ولی الآن جز 5 کشور برتر دنیا هستیم و در حقیقت انقلاب اسلامی شخصیت دانش آموز را از تحقیر و کتک خوری به قهرمانی المپیاد های جهانی و فرماندهی رساند.

این معلم پیشکسوت در پایان گفت: امام راحل به جوانان اعتماد کردند و جنگ را به نسل جوان سپردند که البته لازم است این اعتماد در زمان حال نیز ادامه یافته و کمرنگ نشود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها