يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۰۸۷۷
زمان انتشار: ۱۵:۲۲     ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
حزب مؤتلفه خبر دیدار شاخه جوانان احزاب اصولگرا و اصلاح‌طلب با وزیر ارتباطات را منتشر کرد. در این نشست آذری جهرمی موافقت خود با فیلتر تلگرام را اعلام کرده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی حزب مؤتلفه اسلامی، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به‌مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان طی نشستی با اعضای شاخه جوانان برخی احزاب اصلاح‌طلب و اصولگرا دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسه جوانان به بحث و تبادل نظر پیرامون مسایل مهم روز کشور اعم از اشتغال، بهره‌وری، تکنولوژی، فضای مجازی و تحزب پرداختند. وزیر ارتباطات در این دیدار ضمن تأکید بر جذب حداکثری جوانان در دفاع از آرمان‌ها، ایشان را به همدلی و همراهی مؤثر دعوت کرد و خواستار برپایی این‌گونه نشست‌ها با فعالان حوزه‌های مختلف اجتماعی شد.

در این دیدار سید علی سیدجوادی، مدیریت جوانان حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به سابقه فعالیت سیاسی و تشکیلاتی حزب مؤتلفه اظهار کرد: ما اعضای حزبی هستیم که ثمره خون جوانانی چون بخارایی، امانی، صفارهرندی و نیک‌نژاد است که در دوران سخت و خفقان سیاسی طاغوت دل را به دریا زدند و مجاهدت‌ها کردند.

وی در ادامه با طرح هفت سؤال از وزیر ارتباطات درخصوص مدیریت فضای مجازی کشور گفت: علی‌رغم اینکه همه افکار عمومی آماده فیلترینگ تلگرام در انتهای فروردین ماه بودند و حتی برخی اعضای دولت صفحات تلگرام خود را بستند، چرا تلگرام بسته نشد؟

مسئول شاخه جوانان حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه "آیا با توجه به منویات مقام معظم رهبری، این شیوه درست حمایت از تولید ملی است؟"، تأکید کرد: امروز چندین پیام‌رسان داخلی در کشور فعال است. به‌نظر شما راه حمایت از آنها این است که کماکان به تلگرام میدان داده شود؟

سیدجوادی گفت: مواضع و فعالیت‌های علنی پاول دوروف علیه ایران مانند حمایت از فیلم 300 باعث به‌جوش آمدن غیرت ملی دولت و شما نشده است که تلگرام را مسدود کنید؟ آیا خیانت‌های علنی تلگرام در حوادث دی ماه گذشته و فاش شدن دخالت این پیام‌رسان در امور داخلی کشورهای دیگر، کافی نبوده تا راه نفوذ این پیام‌رسان که طبق آمار 40 میلیون ایرانی از آن استفاده می‌کنند، به کشور ما بسته شود؟

وی خاطرنشان کرد: آیا این عملکرد منفعل دولت به عزت، غرور و کرامت ایرانی لطمه نمی‌زند؟ توافق شما با تلگرام در چه‌سطحی بوده که امروز مجبور شده‌ایم یک‌طرفه آن را لغو کنیم؟ چرا این توافق محرمانه است و مفاد آن علنی نشده است؟

براساس این گزارش، وزیر ارتباطات با بیان اینکه علم و دانش لازمه اعلام نظر در مسائل تخصصی است و با تأیید این نکته که تلگرام و پاول دوروف، به تعهدات خود عمل نکرده و حامی تروریسم در دنیا است، اظهار کرد: من با فیلترینگ تلگرام موافقم اما در شورای ملی فضای مجازی فقط یک حق رأی دارم.

آذری جهرمی در این نشست قول داد تا دغدغه‌ها و مطالبات جوانان را در هیئت دولت مطرح و مسائل مربوط به وزارت ارتباطات را با جدیت پیگیری کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها