أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۰۸۷۹
زمان انتشار: ۲۰:۴۷     ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
خبرنگار صداوسیما در پاریس آخرین وضعیت خبرنگاران مجروح ایرانی را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه 598، شهسوار حسینی خبرنگار صداوسیما در پاریس که به همراه تصویر بردار صداوسیما در اعتراضات ضددولتی در فرانسه مجروح و به بیمارستان منتقل شده است در گفت‌وگو با تسنیم، گفت: بنده چند ساعت پیش از بیمارستان مرخص شدم و امیدواریم که با بهبود وضعیت جسمی آقای توحیدیان (تصویربردار صداوسیما) نیز امشب از بیمارستان مرخص شوند.

وی با انتقاد از رفتار پلیس فرانسه با معترضان، گفت: رفتار پلیس فرانسه با معترضان ما را یاد رفتار آل‌سعود در کشتار حجاج انداخت.

حسینی با بیان اینکه پلیس فرانسه باید به قوانین بین المللی درباره فعالیت خبرنگاران پایبند بماند، تاکید کرد: واقعا حادثه‌ای که برای بنده و همکارم پیش آمد خیلی سخت بود و ما باور نمی کردیم که زنده از این حادثه بیرون بیاییم. البته به لطف خدا و دعای مردم اکنون وضعیت بنده و همکار تصویربردارم مناسب است.

شهسوار حسینی بر اثر استنشاق گازهای سمی استفاده‌ شده توسط پلیس فرانسه مسموم و در بیمارستان بستری شده بود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها