کد خبر: ۴۴۰۸۸۴
زمان انتشار: ۲۰:۵۹     ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
زمین لرزه نسبتا شدیدی شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد را صبح امروز لرزاند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، صبح امروز زمین لرزه نسبتا شدیدی شهر سی سخت در  استان کهگیلویه و بویراحمد  و یاسوج مرکز این استان را  لرزاند. تاکنون تلفات جانی گزارش نشده است اما تعداد مصدومین به 105نفر رسیده است.

شدت این زمین لرزه به حدی بود که مردم این شهر هراسان از خانه‌های خود بیرون آمده اند.

لازم به توضیح است خطوط تلفن همراه در شهر یاسوج و در برخی از مناطق استان با اختلال مواجه شده است.

 هنوز آمار دقیقی از میزان خسارت های مالی وارده در شهرستان‌های بویراحمد و دنا اعلام نشده است. همچنین همه دستگاه‌های عضو ستاد بحران استان در آماده‌باش کامل هستند.

105 نفر آخرین شمار مصدومان زلزله 5.2 ریشتری سی سخت

«جلال پوران‌فرد» رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد نیز به خبرنگار ایسنا، گفت: زمین لرزه 5.2 ریشتری «سی سخت - یاسوج» تاکنون 105 مصدوم داشته است که از این تعداد 32 مصدوم بستری و 73 نفر به صورت سرپایی مداوا شدند. 55 مصدوم دیگر هم توسط آمبولانس‌های اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی افزود: ساعت 8:38 دقیقه زلزله «سی سخت - یاسوج» رخ داد که 15 اکیپ امدادی با اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد به منطقه مرکز زمین لرزه(روستای گنجه‌ای) اعزام شدند و به مصدومان خدمات‌رسانی کردند. مصدومیت مجروحان این زمین لرزه در حد شکستگی و کوفتگی بود. 80 نفر از مصدومان هم به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج، یک نفر به بیمارستان امام سجاد و شماری به بیمارستان شهدای گمنام یاسوج منتقل شدند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها