أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۴۰۹۳۲
زمان انتشار: ۱۲:۱۵     ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
سرمربی تیم فوتبال استقلال در آستانه دیدار تیمش در دیدار نهایی جام حذفی گفت: به دنبال این هستیم تا استقلال را خصوصاً برای مدت طولانی در سطح بالای آسیا داشته باشد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر: سرمربی تیم فوتبال استقلال در آستانه دیدار تیمش در دیدار نهایی جام حذفی گفت: به دنبال این هستیم تا استقلال را خصوصاً برای مدت طولانی در سطح بالای آسیا داشته باشد.
 
وینفرد شفر امروز پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار برابر خونه به خونه بابل در فینال جام حذفی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشحالم که دوباره به این شهر برگشتم و امیدوارم یک بازی خوب را برگزار کنیم. افتخار می‌کنم که به مرحله فینال جام حذفی رسیده‌ایم. باید از هواداران تشکر کنم که همیشه ما را مورد حمایت قرار دادند. من هرگز فراموش نخواهم کرد که پس از باخت مقابل پرسپولیس، در اولین دربی من، چطور ما را حمایت کردند. هواداران ما با آن کاری که در آن مسابقه انجام دادند به همه بازیکنان، من و کادر فنی اعتماد به نفس بیشتری دادند.

وی ادامه داد: من بعد از آن مسابقه به خاطر حمایت آن‌ها یک مقدار هیجانی و احساساتی شدم. اینکه هواداران توهین و بددهنی به ما نکردند و فقط از ما حمایت کردند. هواداران ما به ما نشان دادند که به دنبال پیشرفت و بهتر شدن فوتبال استقلال هستند و ما بسیار خوشحالیم که توانستیم این کار را انجام دهیم و استقلال را به موفقیت برسانیم. از همه دوستان تشکر می‌کنم. فکر ما و هواداران یکی است و ما به دنبال این هستیم تا استقلال را به بالاترین مدارج رسانده خصوصاً در فوتبال آسیا.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران افزود: این طبیعی است که ما باید با تمرکز بازی کنیم و تنها فکر نکنیم که می‌آییم، می‌بریم و می‌رویم؛ باید ۹۰ دقیقه تمرکز داشته باشیم و مطمئناً بازیکنان ما این کار را به خوبی انجام خواهند داد. در هفته‌های گذشته من و پسرم با باشگاه مذاکراتی را انجام دادیم. ما روز‌های پایانی استرس زیادی داشتیم. مدیرعامل باشگاه اینجا حضور دارند و امیدوارم امروز یک پیغام مثبت برای ما داشته باشند و همچنین برای کادر فنی و نکته‌ای که بار آخر به شما گفتم، نه فقط برای مدت کوتاه بلکه می‌خواهیم استقلال در مدت‌های طولانی در سطح بالای فوتبال آسیا داشته باشیم. کاری که ما برای هشت ماه انجام دادیم و توانستیم و باید بیشتر انجام دهیم. همه ما با هم به راه موفقیت خواهیم رفت.

شفر در پاسخ به این سؤال که «با توجه به اینکه استقلال این روز‌ها در اوج آمادگی به سر می‌برد و با لحاظ کردن شرایط بد این روز‌های خونه به خونه بابل، آیا باید جام را به نام استقلال بنویسیم یا خیر؟»، گفت: اول از همه باید بگویم از صحبت‌های مالک باشگاه خونه به خونه خوشحال نشدم. این منصفانه نبود که او در مقابل تیم داوری، تیم ما و فدراسیون فوتبال بایستد، اما دوباره باید بگویم امروز باید بجنگیم، فوتبال خوبی بازی کنیم، ۹۰ دقیقه تمرکز داشته باشیم.

وی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه «مذاکرات شما با باشگاه استقلال به کجا انجامید و آیا با این تیم تمدید قرارداد خواهید داشت یا خیر؟»، افزود: من به شما گفتم مدیرعامل باشگاه اینجا هستند، اگر همه صحبت‌هایی که انجام دادیم، مشخص است، شما می‌توانید قبل از اینکه ما سوار اتومبیل شویم، از ما بپرسید!

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در پاسخ به این سؤال که «چه ترکیبی را مقابل خونه به خونه در نظر خواهید گرفت؟»، گفت: من فکر می‌کنم باید سخت کار کنیم، بهترین تیم را وارد زمین کنیم، بدون اشتباه، بدون خطای اضافه و بدون ترس. دقیقاً همان شرایطی که ما مقابل تیم‌های دیگر قرار می‌گیریم و بازی می‌کنیم.

شفر در پاسخ به این سؤال که «آیا مشکل اصلی نبستن قرارداد شما با استقلال مسائل مالی است؟»، گفت: نه؛ بحث پول نیست، خیلی از شایعات و مسائلی که مطرح می‌شود، مهم نیست، برای من اعتماد متقابل مهم است و اگر بخواهیم در یک مسیر برای موفقیت حرکت کنیم، نباید به چپ و راست برویم. ما تجربه کافی داریم و می‌توانیم به موفقیت برسیم. ما کادر فنی بسیار خوبی داریم و ما بهترین هواداران را در ایران داریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در پاسخ به این سؤال که «آقای افتخاری گفته‌اند توافق کرده‌اید و امشب این قرارداد در آبادان بسته خواهد شد و آیا لیست ورودی و خروجی تیم را به مدیرعامل باشگاه داده‌اند یا خیر؟»، گفت: امیدوارم این صحبتی را که شما کردید، من تا نیم ساعت دیگر ببینم! در مورد لیست هم باید بگویم که هنوز اسامی خروجی و ورودی را به باشگاه اعلام نکرده‌ام. اگر صحبت‌هایی که با هم انجام دادیم و مشخص و واضح است، قرارداد خواهیم بست.

در پایان نشست خبری سرمربی تیم فوتبال استقلال، به یاد مرحوم ایرج باباحاجی که سال گذشته در نشست خبری حضور داشت، اما امسال دیگر در میان ما نیست، فاتحه‌ای قرائت شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها