أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۰۹۹۳
زمان انتشار: ۱۴:۲۸     ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷
به دنبال توقف پیش فروش سکه با دستور بانک مرکزی، قیمت سکه رکورد 2 میلیون تومانی را شکست.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرآنلاین، در بازار معاملات امروز تهران،قیمت ها روند صعودی داشتند.بیشترین تحولات در بازار طلا و سکه اتفاق افتاد.اگرچه تا مهلت اعلام شده از سوی رییس جمهور آمریکا برای تعیین تکلیف توافق برجام تا حدود زیادی بر بازار طلا ،سکه، ارز  و بورس در داخل کشور تاثیر گذاشته،اما در بازار بین المللی هم پیش بینی ها حکایت از تقویت شاخص دلار و افزایش قیمت اونس دارد.

براساس این گزارش، امروز به دنبال اعلام توقف پیش فروش شش ماهه سکه قیمت سکه از مرز 2 میلیون تومان گذشت و تا ساعت 12 امروز شنبه 15 اردیبهشت 97 قیمت سکه 2 میلیون 50 هزار تومان  رسید.

هر اونس طلا در بازارهای جهانی با 1.34 دلار افزایش به 1315 دلار رسید که این افزایش سبب شد تا در بازار تهران هر مثقال طلا 822 هزار تومان قیمت گذاری شود.

به دنبال افزایش قیمت اونس و مثقال،هر گرم طلای 18 عیار هم امروز به 189 هزار و 771 تومان رسید.

در بازار سکه هر قطعه تمام بهار آزادی 85 هزار تومان افزایش داشت.نیم سکه یک میلیون و 30 هزار تومان و ربع سکه 604 هزار تومان معامله شد.

بازار حواله سکه هم تحت تاثیر توقف پیش فروش شش ماهه،شاهد افزایش قیمت بود.حواله  سکه برای تحویل در تیر ماه 2 میلیونو 97 هزار تومان،برای تحویل در شهریور 2 میلیون و 120 تومان و برای تحویل در دی ماه 2 میلیون 111 تومان قیمت خورد.

امروز در بازار ارز،قیمت ها رو به افزایش بود.یورو 7345 تومان،پوند 8626 تومان و درهم امارات 1735 تومان معامله شد.

در بازار جهانی نفت برنت 74.96 دلار در هر بشکه و بیت کوین 9811 دلار قیمت خورد.

شاخص بورس اوراق بهادار تهران امروز با 457 واحد کاهش به 93هزار و 155 واحد رسید.



اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها