أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۱۰۶۷
زمان انتشار: ۰۹:۳۲     ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا در ابوظبی مقابل الجزیره امارات شکست خورد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، تیم پرسپولیس در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۰ در ورزشگاه بن زاید شهر ابوظبی به مصاف تیم الجزیره امارات رفت که بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود الجزیره امارات پایان رسید. این باخت پرسپولیس در حالی رقم خورد که داور ژاپنی هم به شاگردان برانکو لطف کرد و دستور به تکرار ضربه پنالتی گادوین منشا را داد.

داور:کیمورا هیرویوکی( ژاپن)

کمک داور:کارا کامی ساتوشی، میهارا جو( ژاپن)

کارت زرد: کمال کامیابی نیا( پرسپولیس)سالم راشد( الجزیره)

کارت قرمز:-

گل: علی علیپور( دقیقه ۴۲) ، گادوین منشا( دقیقه ۸۵ - پنالتی)برای پرسپولیس علی المبخوت(۵۲)روماریینو(دقیقه ۷۷) خلیفه مبارک( دقیقه ۹-۰+۵)برای الجزیره

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، شجاع خلیل زاده، صادق محرمی، حسین ماهینی، احمد نوراللهی، کمال کامیابی نیا( از دقیقه ۸۹ شایان مصلح)، وحید امیری، سیامک نعمتی( از دقیقه ۷۶ بشار رسن)، فرشاد احمدزاده و علی علیپور( از دقیقه ۷۰ گادوین منشا)

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

ترکیب الجزیره امارات:

علی خصیف، محمد فوزی( از دقیقه ۸۰ العامری)، مسلم فایز، علی مبخوت، محمد المسلمی، مبارک بوصوفه، سالم راشد، یعقوب الحوسنی( از دقیقه ۴۶ احمد الحسین)، محمد العطاس، خلیفه الحمادی و روماریو داسیلوا

سرمربی: تن کیت

شرح بازی:

دقیقه ۴ مسابقه ارسال احمدزاده در محوطه جریمه به سیامک نعمتی رسید و ضربه او با اختلاف از بالای دروازه الجزیره به اوت رفت.

دقیقه ۶ محمدمسلم روی سیامک نعمتی مهاجم پرسپولیس مرتکب خطای شدیدی شد و داور ژاپنی در این صحنه با مدافع الجزیره مهربانانه رفتار کرد و به بازیکن خطاکار اخطاری نداد.

دقیقه ۹ اولین ضربه کرنر بازی را پرسپولیس زد که دروازه‌بان تیم الجزیره توپ را مهار کرد و با یک پرتاب سریع ضدحمله‌ای را ترتیب داد که در نهایت شوت مهاجم الجزیره را بیرانوند مهار کرد.

دقیقه ۱۳ برخورد مهاجم تیم الجزیره با بیرانوند باعث مصدومیت دروازه‌بان پرسپولیس از ناحیه صورت شد.

دقیقه ۱۶ خطای شدید سالم راشد روی فرشاداحمدزاده یک ضربه کاشته برای پرسپولیس به همراه داشت که این ضربه حاصلی برای سرخپوشان نداشت.

دقیقه ۲۰ بعد از خطای دوباره راشد روی صادق محرمی سرمربی تیم الجزیره به داور و همچنین مارکو مربی بدنساز پرسپولیس به شدت معترض شد!

دقیقه ۲۷ ارسال بازیکن الجزیره را بیرانوند به راحتی مهار کرد.

دقیقه ۳۳ بازیکن الجزیره بعد از عبور از حسین ماهینی توپ را زمینی روی دروازه فرستاد که مدافعان پرسپولیس توپ را مهار کردند.

دقیقه ۴۱ خطای شدید بازیکن الجزیره روی کمال کامیابی نیا باعث مصدومیت هافبک پرسپولیس شد.

دقیقه ۴۲ وحید امیری سانتر عالی روی دروازه الجزیره فرستاد که این توپ با ضربه سر علی علیپور تبدیل به گل اول پرسپولیس شد. علیپور آقای گل لیگ برتر ایران است.

نیمه دوم:

دقیقه ۵۲ پرسپولیس در یک غافلگیری گل مساوی را دریافت کرد. اشتباه شجاع خلیل‌زاده به الجزیره یک موقعیت گلزنی داد. مدافع پرسپولیس انتظار اعلام خطای مهاجم تیم الجزیره را داشت که او توپ را تصاحب کرد و به هم تیمی‌اش پاس داد که در نهایت توپ به علی المبخوط رسید و شوت او وارد دروازه پرسپولیس شد.

دقیقه ۶۰ سیامک نعمتی دچار مصدومیت شد.

دقیقه ۶۳ قبل از زدن ضربه کرنر پرسپولیس داور به مدافع الجزیره وشجاع خلیل زاده که باهم درگیر بودند تذکر داد و ضربه کرنر هم با ضربه سر نعمتی به بیرون رفت.

دقیقه ۷۰ علیپور با وجود گلزنی از سوی برانکو تعویض شد و منشا جانشین او در ترکیب اصلی سرخپوشان شد.

دقیقه ۷۵ مسلم فایض مدافع الجزیره بعد از دفع یک توپ دچار مصدومیت شدید شد.

دقیقه ۷۷پاس عمقی از بین مدافعان پرسپولیس در محوطه جریمه به رومارینهو رسید و این بازیکن برزیلی و تازه نفس گل دوم تیم الجزیره را با یک ضربه دقیق به ثمر رساند.

دقیقه ۸۵توپ در محوطه جریمه به دست مدافع الجزیره خورد تا داور یک ضربه پنالتی برای پرسپولیس اعلام کند و منشا ضربه پنالتی را به بدترین شکل ممکن زد و دروازه‌بان الجزیره با پا توپ را دفع کرد و ضربه برگشتی را هم منشا بد زد و توپ را به بیرون زد! بعد از این صحنه داور دستور به تکرار ضربه پنالتی داد و این مرتبه منشا ضربه پنالتی را برخلاف جهت حرکت دروازه بان پرسپولیس تبدیل به گل کرد. در این صحنه قضاوت داور ژاپنی به سود پرسپولیس قضاوت کرد.

دقیقه ۸۹ کمال کامیابی نیا از ناحیه کتف دچار مصدومیت شدید و جای خود را به شایان مصلح داد.

دقیقه ۹۰+۲ اعتراض برانکو به داور باعث تذکر کمک داور به او شد.

دقیقه ۹۰+۵ ضربه کاشته الجزیره با ضربه سر مهاجم الجزیره همراه شد تا پرسپولیس در دقیقه ۹۵ بازنده این مسابقه حساس شود.

بازی برگشت دو تیم روز ۲۴ اردیبهشت ۹۷ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها