أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۱۰۷۴
زمان انتشار: ۱۹:۱۵     ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷
سفر رئیس‌جمهور به سبزوار و واکنش‌های اعتراض‌آمیز مردم این شهر به سخنرانی وی در رسانه‌ها انعکاس زیادی داشت اما دلیل اعتراضات مردم این شهر در رسانه‌ها مسکوت ماند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، سفر روز گذشته حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور به سبزوار و واکنش‌های اعتراض‌آمیز مردم این شهر به سخنرانی رئیس‌جمهور در رسانه‌ها انعکاس زیادی داشت اما دلیل اعتراضات مردم این شهر در رسانه‌ها مسکوت ماند.

روحانی در ابتدای سفر خود اعلام کرد هدفش از این سفر تلاش برای تکمیل مصوبات دوره قبل می‌باشد؛ جمله‌ای که به صورت ضمنی اعتراف رئیس‌جمهور بر عمل نکردن به وعده‌هایش در سفرهای قبلی است.

برای همین است که وقتی رئیس‌جمهور قول تکمیل سه پروژه در سبزوار را می‌دهد مردم یکصدا شعار می‌دهند «وعده میدی عمل کن» اما این شعار، تنها شعار مردم در روز گذشته نبود. مردم سبزوار به بیکاری هم معترض هستند و شعار می‌دهند «کار من کو؟».

علیرغم اینکه رئیس جمهور در سفرش کارخانه فولاد جوین با ظرفیت تولید سالانه 800 هزار تن فولاد و اشتغالزایی 2000 نفر را افتتاح می‌کند اما مردم سبزوار خوب می‌دانند که این کارخانه توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) ساخته شده و دولت نقش چندانی در ساخت این کارخانه نداشته است.
مردم سبزوار همگی معترضند به بدقولی‌های رئیس‌جمهور؛ اعتراضی که رفته رفته خود را در سفرها و سخنرانی‌های دیگر روحانی بیش از گذشته نشان می‌دهد.

مردم از دولتی‌ها انتظار صداقت و وفای به عهد را دارند. باید هرچه سریعتر به این انتظار پاسخ مناسبی داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها