يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۱۰۸۹
زمان انتشار: ۱۲:۲۲     ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از توزیع ۷۰ هزار تن کالاهای اساسی از قبیل برنج ، شکر و روغن برای تنظیم بازار ویژه ماه مبارک رمضان در کشور خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم: مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از توزیع ۷۰ هزار تن کالاهای اساسی از قبیل برنج ، شکر و روغن برای تنظیم بازار ویژه ماه مبارک رمضان در کشور خبر داد. 
 
یزدان سیف افزود: از این میزان کالا ۳۰ هزار تن مربوط به انواع برنج، ۳۰ هزار تن شکر و ۱۰ هزار تن دیگر مرتبط به روغن خوراکی است.

وی همچنین اظهارداشت: کالا‌های مزبور با هدف تنظیم بازار ویژه ماه مبارک رمضان از طریق شبکه‌های توزیع و فروشگاه‌های زنجیره‌ای (رفاه و اتکا) و همینطور تعاونی‌های مصرف کارگری و کارمندی در سراسر کشور توزیع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران ضمن اشاره به توزیع ۳۰ هزار تنی شکر در ماه رمضان گفت: از این میزان ۱۰ هزار تن مربوط به بسته‌بندی جهت مصارف خانواده‌ها و ۲۰ هزار تن دیگر برای مصارف صنف و صنعت در نظر گرفته شده که از طریق شبکه‌های توزیع با قیمت مصوب عرضه می‌شود.

وی در ادامه افزود: جدا از این بیش از ۲۰ هزار تن ماکارونی با حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد زیر قیمت مندرج بر روی محصول به مناسبت ماه مبارک رمضان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای از سوی انجمن صنفی صنایع ماکارونی ایران توزیع خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها