يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۱۱۱۳
زمان انتشار: ۲۳:۵۵     ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صورت گرفت
دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و استقلال از ساعت 19:15 در ورزشگاه فولاد شهر و در حضور نزدیک به 10 هزار تماشاگر برگزار شد که در پایان ذوب‌آهن با تک گل پنالتی ویلسیانی بازی را از آن خود کرد تا بازی هفته آینده در آزادی حساس‌تر شود.
به گزارش پایگاه 598، دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و استقلال از ساعت 19:15 در ورزشگاه فولاد شهر و در حضور نزدیک به 10 هزار تماشاگر برگزار شد که در پایان ذوب‌آهن با تک گل پنالتی ویلسیانی بازی را از آن خود کرد تا بازی هفته آینده در آزادی حساس‌تر شود.

این دومین پیروزی قلعه‌نویی با ذوب‌آهن مقابل استقلال شفر بود که اولی در لیگ رقم خورد و دومی در دیدار رفت لیگ قهرمانان آسیا، حالا جدال سوم این دو مربی در این فصل دیدنی‌تر از گذشته خواهد بود زیرا تکلیف تیم صعودکننده را مشخص خواهد کرد.

گل‌:جورجی ویلسیانی 1+92 برای ذوب‌آهن

داور:جومپی

کمک‌ها:ریو و جئورجی

اخطار: داریوش شجاعیان و فرشید اسماعیلی(استقلال)، محمد نژادمهدی(ذوب‌آهن)

اخراج:محمد نژادمهدی(ذوب‌آهن)

ترکیب ذوب‌آهن:رشید مظاهری، میلاد فخرالدینی، محمد نژا مهدی، محمد ستاری (19 قاسم حدادی‌فر)، جورجی ولسیانی، حمید بوحمدان، بختیار رحمانی، مرتضی تبریزی(67 محمدرضا عباسی)، سید محمدرضا حسینی( 85ربیع عطایا) و کی روش استنلی.

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

ترکیب استقلال: سید مهدی رحمتی، سیدمجید حسینی، آرمین سهرابیان، پژمان منتظری، ووریا غفوری، امید ابراهیمی، فرشید باقری، سرور جباروف، روزبه چشمی، داریوش شجاعیان(42 علی قربانی) و فرشید اسماعیلی

سرمربی: وینفرد شفر

اتفاقات مهم:

دقیقه 5: حرکت خوب بازیکنان استقلال از جناح چپ و ارسال خوب سهرابیان با ضربه چکشی جباروف در دهانه دروازه غفوری را در موقعیت گل قرار داد که واکنش دیدنی مظاهری مانع از فروپاشی دروازه ذوب‌آهن شد.

دقیقه 11: حرکت فرشید اسماعیلی با سانتر بی هدف این بازیکن همراه شد که رشید مظاهری توپ را جمع کرد.

دقیقه 15: سانتر خوب جباروف فرشید اسماعیلی را در موقعیت گل قرار داد که ضربه سر این بازیکن را مظاهری دفع کرد ولی در برگشت دفع توپ این دروازه‌بان شجاعیان را در موقعیت شوتزنی قرار داد که ضربه خوب این بازیکن به نقطه مشترک تیر افقی و عمودی ذوب آهن خورد و توپ راهی اوت شد.

دقیقه 20: ارسال امید ابراهیمی از روی نقطه کرنر توسط سهرابیان با ضربه سر به بیرون رفت.

دقیقه 30: ارسال زمینی آرمین سهرابیان از چپ را باز هم رشید مظاهری در اختیار گرفت.

دقیقه 36: ضربه دیدنی و محکم حدادی‌فر با واکنش دیدنی رحمتی همراه شد تا دروازه‌ استقلال نجات پیدا کند.

دقیقه 43: ارسال جباروف روی یک ضربه آزاد با ضربه سر مدافع ذوب‌آهن نزدیک بود وارد دروازه تیم اصفهانی شود اما باز هم مظاهری توپ را روانه کرنر کرد.

دقیقه 44: ارسال کرنر جباروف در دهانه دروازه ذوب آهن خطرساز شد اما باز هم مدافعان تو را دور کردند.

دقیقه 1+45: حرکت خوب فرشید باقری و پاس در عرض وی به اسماعیلی رسید اما ضربه کم دقت این بازیکن با فاصله به بیرون رفت تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

نیمه دوم:

دقیقه 46: در همان ابتدای نیمه دوم ووریا غفوری در موقعیتی مناسب قرار گرفت که پاس وی به باقری در موقعیت آفساید توام شد و داور بازی را متوقف کرد.

دقیقه 53: ارسال خطرناک ابراهیمی روی دروازه ذوب‌آهن را مظاهری دفع کرد.

دقیقه 54: ارسال دیدنی بازیکنان ذوب آهن با اشتباه سهرابیان و ضربه سر خطرناک سید محمد حسینی همراه شد که واکنش دیدنی رحمتی باز هم اجازه باز شدن دروازه استقلال را نداد.

دقیقه 55: حرکت خودخواهانه فرشید اسماعیلی در پشت محوطه جریمه ذوب آهن در حالی که چند بازیکن آبی پوش در موقعیت خوب قرار داشتند فرصت را برای استقلال به هدر داد.

دقیقه 65: ضربه محکم حمید بوحمدان از پشت محوطه جریمه استقلال را رحمتی مهار کرد.

دقیقه 70: ضربه پای چپ و سنگین جباروف از داخل محوطه جریمه ذوب‌آهن با فاصله راهی اوت شد.

دقیقه 73: ارسال فرشید باقری از راست با ضربه بد سهرابیان همراه شد و توپ با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه 81: ارسال جباروف روی دروازه ذوب‌آهن با ضربه سر مجیدی حسینی به بیرون رفت.

دقیقه 58: پاس در عمق فرشید باقری در آخرین لحظه توسط رشید مظاهری قطع شد.

دقیقه 90: ضربه دیدنی و محکم کی‌روش استنلی را مهدی رحمتی با سیو دیدنی راهی اوت کرد تا باز هم این دروازه‌بان ناجی تیمش باشد.

دقیقه1+90: ارسال پرتاب اوت بازیکن ذوب‌آهن به دست روزبه چشمی خورد که داور بلافاصله اعلام پنالتی کرد که ضربه جورجی ویلسیانی تبدیل به گل شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها