أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۴۱۱۴۸
زمان انتشار: ۱۴:۱۵     ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
لارگانی:
نماینده فلاورجان در مجلس طی تذکری خواستار از سرگیری غنی‌سازی ۲۰ درصد در کشور شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم: نماینده فلاورجان در مجلس طی تذکری خواستار از سرگیری غنی‌سازی ۲۰ درصد در کشور شد. 
 
حجت‌السلام سیدناصر موسوی‌لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت) قوه مقننّه طی تذکری شفاهی گفت: با اتکا به قابلیت‌های درونی نظامی، استفاده از ظرفیت‌های دیپلماسی منطقه‌ای و گرفتن بازار‌های منطقه می‌توان این عقب‌افتادگی پنج ساله را جبران کرد. دولت و دستگاه دیپلماسی بداند که ماهی را هر وقت از آب بگیرند تازه است.

وی با تاکید بر اینکه باید تولید کشور را نجات داد، افزود: باید اشتغال را دریابیم و به وضعیت جوانان و فارغ‌التحصیل بیکار رسیدگی شود. این اقدامات از مذاکره با دولت‌های متکبر و خودخواه بسیار بهتر است.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس تصریح کرد: ترامپ باید بداند با این توحش و دیوانگی که دارد تمام آزادی‌خواهان جهان، دولت و کشور او را طرد خواهند کرد.

موسوی لارگانی با بیان اینکه باید در اسرع وقت درباره آغاز غنی‌سازی ۲۰ درصد اقدام شود، اظهار داشت: تاخیر یک دقیقه‌ای دولت خیانتی به ملت و نظام خواهد بود. ما باید از ان‌پی‌تی خارج شویم. باید دید که رژیم غاصب صهیونیستی چه رفتاری دارد. اسرائیل تعداد زیادی بمب اتمی درست کرده و اکنون می‌گوید من ان‌پی‌تی را امضا نکردم، ما نیز باید از ان‌پی‌تی خارج شویم.

علی مطهری نایب رئیس دوم مجلس که ریاست جلسه را بر عهده داشت در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: اقدام ترامپ نشان داد که برجام توافق خوبی بوده است که وی اصرار دارد از این توافق خارج شود.

وی افزود: مسئولان ما نیز تصمیم مدبرانه‌ای گرفتند که ما فرصتی به اروپا دهیم اگر ضمانت مستحکمی برای ما آوردند به برجام پایبند بمانیم، در برابر فشار‌های آمریکا ایستادگی کنیم و همچنان در برجام باقی بمانیم. اگر هم این اتفاق نیفتد شاید خارج شویم. اکنون زمان وحدت و همدلی است. برجام نباید وسیله تسویه حساب‌های سیاسی شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها