أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۱۱۸۸
زمان انتشار: ۱۴:۲۵     ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
برانکو ایوانکوویچ همچنان در حال چانه‌زنی است تا بهترین مدل قرارداد را برای دو فصل آینده‌اش داشته باشد.
به گزارش پایگاه 598، برانکو دیروز به دیدار حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس رفت و با او به چانه‌زنی پرداخت. شنیدیم سرمربی کروات سرخپوشان جدا از تمام بندهایی که در قرارداد سال‌های قبلش وجود داشت، یکسری آپشن جذاب نیز در قراردادش دارد که با کمک آن، شرایط بهتری به لحاظ مالی برای خودش می‌سازد.

یکی از عجیب‌ترین این آپشن‌ها در قرارداد برانکو، بحث پاداش برد در شهرآورد است. شنیدیم برانکو خواستار 30 هزار دلار بابت هر برد در شهرآوردها شده است. یعنی در صورت برد در هر شهرآورد فصل بعد، برانکو حدود 125 میلیون تومان با دلار 4200 تومانی و 231 میلیون تومان با دلار 7700 تومان دریافت می‌کند!

فصل آینده به صورت قطعی، 3 شهرآورد خواهیم داشت که اولین آن، 29 تیرماه و در سوپرجام برگزار می‌شود. تصور کنید قیمت دلار همچنان روند صعودی خود را ادامه دهد و پرسپولیس نیز صاحب پیروزی در هر 3 شهرآورد شود؛ چه اتفاق اقتصادی جذابی!
منبع: روزنامه خبر ورزشی
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها