يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۱۱۹۸
زمان انتشار: ۰۹:۵۹     ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
نمی دانیم چه بگوییم؛ همه در بهت و حیرتیم اما نه از مواضع ترامپ و نه از خروج آمریکا برجام بلکه از این در عجبیم که حسن روحانی و قهرمانان دیپلماسی او چنان دو سال تمام و علیرغم تمام فریادهای دلواپسان! راه به ترکستان برجام آمریکایی بردند که امروز نمی دانیم چه بگوییم.
سرویس سیاسی پایگاه 598/ رضا احمد زاده؛ نمی دانیم چه بگوییم؛ همه در بهت و حیرتیم اما نه از مواضع ترامپ و نه از خروج آمریکا برجام بلکه از این در عجبیم که حسن روحانی و قهرمانان دیپلماسی او چنان دو سال تمام و علیرغم تمام فریادهای دلواپسان! راه به ترکستان برجام آمریکایی بردند که امروز نمی دانیم چه بگوییم.

* راه کارهای رهبری و بی توجهی به هشدارهای بی نتیجه ایشان را .
* فریادهای منتقدان بی شناسنامه برجام را .
* آب و صابون خواستن روحانی برای کاسبان تحریم را.
* ناشی گری قهرمانان دیپلماسی در مذاکرات و زبان نادانی ایشان در تنظیم برجام را .
* تصویب 20 دقیقه ای برجام در مجلس ایران را.
* گره زدن همه چیز از آب خودرن و هوا گرفته تا زندگی درمدینه فاضله ایی که دردهکده جهانی برایمان به نمایش گذاشتند را .
* از دروغ هایی که که ظریف و عراقچی و بعیدی نژاد دوسال تمام با آن ملت را بر سر کار گذاشتند را .
* و ...

هر چه بود تا قبل از برجام همه چیز داشتیم و امروز "تقریبا هیچ نداریم " آنروزی که رهبری فرمودند: آمریکا قابل اعتماد نیست به محض اینکه خرش از پل بگذرد از پشت به شما خنجر میزند و به ریش شما میخندد امروز آنروز است ترامپ خندید اما نه به ریش تنها دولت که به برکت قهرمانان دیپلماسی و دولتمردان با کفایت ایران! به ریش تمام ملت ایران خندید و از برجام خارج شد .اصولا چرا باید می ماند در جایی که تمام خواسته های نقد خود را به پذیرش وعده نسیه ما بدست آورده بود تاسیساتمان را تعطیل ، دانشمندان مهم را ترور و دانشمندان ذخیره را هم به سازمان آب و فاضلاب تبعید کردند و فقط یادمانی از آنهمه زحمت در استان قم برجای مانده است. چقدر زیبا ظریفی در این باب گفته است که:

هر وعده که دادند به ما باد هوا بود هر نکته که گفتند غلط بود و ریا بود
چوپانی این گله به گرگان بسپردند این شیوه و این قاعده ها رسم کجا بود
رندان به چپاول سر این سفره نشستند اینها همه از غفلت و بیحالی ما بود
خوردند و شکستند و دریدند و تکاندند هر چیز در این خانه بی برگ و نوا بود
گفتند چنینیم وچنانیم دریغا اینها همه لالایی خواباندن ما بود
ایکاش در دیزی ما باز نمی ماند یا کاش که در گربه کمی شرم و حیا بود

معلوم شد که دلواپسان حق داشتند . جناب آقای حسن روحانی سرخه ای، دستور دادن امروز شما به وزارت خارجه و سازمان انرژی اتمی ایران دیگر چه سودی به حال ملت تحقیر شده ایران دارد .بنظر می رسد خوشبینان برجامی هم از فرط ناامیدی به افسردگی مزمنی رسیده اند که راهی کردن صالحی به فردو و ظریف به پایتخت های اروپایی هم دردی از خسارات عظیم مادی و معنوی ملت ایران جبران نخواهد کرد .تضمین حفظ حقوق ملت ایران توسط اروپایی ها درست مانند این است که از فرزندان یک خانواده بخواهید خانه پدری خود را به شما واگذار کنند در حالی که پدر قلدر و قدرتمندشان زنده و سرحال و اسناد نیز بنام اوست که رهبری معظم انقلاب هم در دیدار با دانشجویان و اساتید دانشگاه فرهنگیان در مورخ19/2/1397 از این توانایی شما و دولتمردانتان و پذیرش دادن تضمین برای ادامه برجام اظهار تردید کردند. آنروزی که آن نماینده مجلس گفت که : برای پیروی از عقل سلیم به برجام رای میدیم باید می فهمیدیم که مه اینها تنها نوعی پروپاگاندای رسانه ای بسیار بزرگ بود که در دولت یازدهم برای در دست گرفتن قدرت بر زبان کاندیدای پیروز جاری شد و چون ذاتش با انقلابی گری و انقلابی بودن سنخیتی نداشت ناچار شد تا بین بازی کردن در زمین آمریکا و اروپا یا زمین انقلاب اسلامی و محور مقاومت ملل اسلامی یکی را انتخاب کند لذا تمام آن شعارها برای رفاه ، آب، تکنولوژی، سرمایه داری و وعده هایی بود که با شناخت حساسیت ها و نگرانی های مردم ایران داده شد شعارهایی زمان بر که درحداقل زمانی آن می توانست دو دوره ریاست جمهوری دولت های یازدهم و دوازدهم زا پوشش داده و یاران همراه را تا سال 1400 حداقل در پاستور نشینی مطمئن سازد در باره مجلس نیز لابی گری تنگاتنگ با اصولگرایان معتدل!!! و تشکیل یک جبهه واحد که بتواند در گسست و جدایی میان جریان اصلاح طلبان و اصولگرایان پیروزی را به ارمغان آورد همه و همه پازلی بود که تا به امروز ظاهرا مهر ها به درستی در جای خود نشسته و می تواند تا چند سال آینده حیات سیاسی ایشان را تضمین کند.

امروز برجام مُرد / قرار دادهای خرید بوئینگ و ایرباس لغو شد / تحریم ها در حال بازگشت است / و به برکت برجام اثری از انرژی هسته ای ، توان روبه رشد علمی ، پیشرفت در امر سازمان فضایی و ماموریت های آن و... در حال کم رنگ شدن است و ملت ایران در برابر تعهدات برجامی مانده است که اگر ادامه دهد شاید به خورد و خوراکش تنوع ببخشند اما پیشرفت در تکنولوژی خیر و اگر ادامه ندهد باید با سایه ایی پرنگتر از همیشه با جنگ روبرو شود جنگی که قطعا اینبار به برکت برجام جامعه جهانی را به جبهه بندی در برابر ما خواهد کشانید . پس منتظر باید بود و با اتحاد و وحدت به رهبری امام امت با سختی هایی که خود یها با "اسب تروی برجام" ما را در این وضعیت قرار داده اند مقابله کرد که خداوند با صابران و ولایتمداران است .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها