أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۱۲۴۰
زمان انتشار: ۱۱:۵۱     ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: برجام دیگر پا نخواهد گرفت و اظهارات مثبت مقامات سیاسی اروپا مانع احتیاط و امتناع فعالان اقتصادی آنها نخواهد شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، سید مصطفی میرسلیم در اجلاس دبیران استان‌های حزب موتلفه اسلامی در واکنش به خروج آمریکا از برجام و اظهار تمایل اروپایی‌ها به ادامه اجرای توافق هسته‌ای، گفت: برجام دیگر پا نخواهد گرفت و اظهارات مثبت مقامات سیاسی اروپا مانع احتیاط و امتناع اقتصادیون آنها نخواهد شد.

وی افزود: مصونیت ما در مقابل تحریم‌های ظالمانه آمریکا، راه حل اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی توأم با تلاش بی وقفه برای خروج از رکود و اصلاح فوری مفاسد است.

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: ایرانیان همین امسال با حمایت از کالای ایرانی در زمینه نیازسنجی، طراحی، نمونه سازی، تجاری سازی و صادرات و با استفاده از اطلاع رسانی بهنگام و خدماتی که باید دولت به مردم ارائه دهد، جواب دندان‌ شکنی خواهد داد.

میرسلیم در ادامه با بیان اینکه در میان مسئولین کشور کمتر کسی وجود دارد که به کالای ایرانی باور و اعتقاد داشته باشد، اظهار کرد: اغلب مسئولین نمی‌خواهند بپذیرند که کالای ایرانی باید قابلیت عرضه اندام در سطح جهانی را پیدا کند.

وی تصریح کرد: یکی از ضعف‌های دولت دوازدهم عدم باور به ظرفیت‌های موجود در کشور است.

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه ما باید فرهنگ عمومی حمایت از کالای ایرانی را در جامعه جا بیاندازیم، اظهار کرد: حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی درصورتی اتفاق می‌افتاد که مردم به این باور برسند که کالای داخلی در مسیر بهبود کیفیت قرار گرفته است.

میرسلیم همچنین با اشاره به لزوم تولید کالاهای فرهنگی برای صدور پیام انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ما اگر کالای فرهنگی خود را به خوبی تولید کنیم و توانایی توزیع آن را در سطح بین‌المللی بدست آوریم، می‌توانیم افکار عمومی دنیا را با پیام‌های انقلاب اسلامی به تسخیر درآوریم.

وی با اشاره به پیام‌رسان تلگرام بعنوان یکی از کالاهای فرهنگی غرب، گفت: درآمد تلگرام از داخل ایران نیست بلکه از طریق فروش اطلاعات مردم به سرویس‌های بیگانه است. متاسفانه مردم این واقعیت را نمی‌دانند و از طرفی آنهایی که به این مساله واقف هستند بدلیل برخی اهداف سیاسی خودشان را به نادانی زده‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها