أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۱۳۲۶
زمان انتشار: ۰۹:۳۸     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
جدال حساس ایرانی‌ها برای صعود به مرحله بعدی جام باشگاه‌های قاره کهن، شطرنج بین امیر قلعه‌نویی و وینفرد شفر است که این مسابقه در حضور هواداران چشمگیر دو تیم از همین حالا یک ماراتن تمام عیار است.
 به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در مرحله یک هشتم نهایی جام باشگاه‌های آسیا برای رسیدن به مرحله بعد یک گام دشوار دیگر دارد و باید به مصاف یکی دیگر از نماینده‌های ایران در این مرحله برود.

سبزپوشان اصفهانی در حالی مهمان آبی‌های پایتخت خواهند بود که با پیروزی دقایق پایانی در بازی رفت، به این مسابقه پا می‌گذارند و چشم امیدشان به نبود امید استقلال و چند بازیکن دیگر و همچنین پیروزی یک گله در بازی رفت است.

قلعه‌نویی و شفر که در نیم‌فصل دوم تیم‌های خود را حسابی متحول کرده بودند، حال به دنبال یک پیروزی چشم‌گیر هستند و آبی‌های پایتخت پس از ازدست دادن جایگاه دومی جدول و شکست در بازی رفت، مشتاق‌تر از سبزهای نصف‌جهان به این بازی نگاه می‌کنند.

در بازی رفت دو تیم استقلالی‌ها بهتر بازی را آغاز کردند و با برنامه‌تر به میدان رفتند ولی بروی یک اتفاق و یک اشتباه یک ضربه پنالتی را به حریف هدیه کردند تا در بازی برگشت شاگردان ژنرال با طیب خاطر وارد زمین شوند.

این نتیجه استقلال را وادار می‌کند که خود را به دروازه ذوب‌آهن نزدیک کند و تیم‌‌های قلعه‌نویی همیشه بروی ضدحملات خطرناک بودند و این بار هم با وجود بازیکنان سرعتی زهر این تیم در ضدحملات بیشتر از پیش می‌شود.

زدن یک گل در تهران در نیمه اول از سوی هر تیمی که رخ دهد، معادلات فوتبالی را بسیار پیچیده می‌کند و اگر این گل سهم ذوب‌آهن باشد، باید منتظر حملات همه جانبه استقلال روی دروازه ذوب بود که با داشتن دروازه‌بانی همچون رشید مظاهری فکر رسیدن به گل کار ساده‌ای به نظر نمی‌آید.

همچنین در این حالت دروازه استقلال بیشتر از هر زمان دیگری از سوی مهاجمان سرعتی ذوب‌آهن تهدید می‌شود و فشار هواداران پرتعداد ورزشگاه آزادی استرس را برای شاگردان شفر دشوارتر می‌کند.

اما اگر گل کذایی در نیمه اول سهم آبی‌های پایتخت باشد، آن وقت باید منتظر جدال دو شطرنج باز حرفه‌ای میدان فوتبال از سوی قلعه‌نویی و شفر بود؛ جایی که در حضور پرشور هواداران در ورزشگاه آزادی می‌تواند تبدیل به یک ماراتن زیبا شود.

اهمیت این گل در نیمه اول آن‌ چنان برای هر دو تیم مهم است که حتی می‌تواند در کیفیت مسابقه هم تأثیر بگذارد و دو تیم را دست به عصا وارد زمین کند.

حال که از دو تیم ایرانی یک تیم باید به مرحله بعدی راه پیدا کند، یک فرصت خوب پیش آمده است تا فوتبال ناب ایرانی از سوی تیم‌های دوم و سوم جدول لیگ برتر به نمایش درآید و این دیدار زیباتر خواهد شد اگر شاهد سعه صدر بیشتری از هواداران دو تیم در این بازی باشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها