أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۱۳۷۷
زمان انتشار: ۱۱:۲۹     ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷
خشونت علیه یک کودک در منطقه قلعه کامکار قم؛
متهم بارها به خواستگاری دختر مورد علاقه اش رفته بود اما هربار با جواب منفی روبرو می شد و زمانی که خبر ازدواج دختر مورد علاقه اش را شنید در اقدامی انتقام جویانه برادر 12 ساله عروس را ربود و گوش های او را برید.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی خبر قم (قم‌نا)، فردی که به عنوان خواستگار بارها با جواب منفی خانواده عروس مواجه شد در اقدامی انتقام جویانه و غیرانسانی، گوش های برادر عروس را برید. و با چاقو به پوست صورت و کتف این کودک 12 ساله آسیب های جدی وارد کرد. 

این متهم جانی که هم اکنون در اختیار نیروی انتظامی قرار دارد، این جنایت را در منطقه قلعه کامکار شهر قم انجام داده است. خبرنگار قم‌نا چندی پیش از کلیات این جنایتهولناک  مطلع شده بود، اما تا روشن شدن جزئیات و اعلام رسمی، همچنین موضع گیری مقامات انتظامی، این خبر در پایگاه اطلاع رسانی خبر قم منتشر نگردید.

بر پایه این گزارش به نقل از تابناک، سرهنگ هادی دیدور فرمانده انتظامی شهرستان قم در خصوص این پرونده ی جنائی در قم گفت: این متهم بارها به خواستگاری دختر مورد علاقه اش رفته بود اما هربار از سوی خانواده عروس با جواب منفی روبرو می شد و زمانی که شنید که دختر مورد علاقه اش به عقد فرد دیگری در آمده است در اقدامی انتقام جویانه برادر 12 ساله عروس را ربود و گوش های او را برید.

وی با بیان اینکه این حادثه شنبه 15 اردیبهشت در یکی از بوستان های منطقه قلعه کامکار رخ داده است، گفت: ضارب همچنین پسر بچه را از چند ناحیه صورت و کتف هم مجروح کرده و متواری می شود.

دیدور در ادامه افزود: خوشبختانه با اقدام سریع و اشراف اطلاعاتی به موقع ماموران انتظامی، متهم در کمتر از دوساعت دستگیر و در حال حاضر پرونده او به دادسرا ارسال شده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا متهم در حالت طبیعی بوده یا مواد مخدر و توهم زا مصرف کرده بود، تصریح کرد: متهم در سلامت کامل دست به چنین اقدامی زده است.

این مقام انتظامی در پایان گفت: در حال حاضر کودک 12 ساله برای انجام اقدامات درمانی در بیمارستان بسر می برد.

با توجه به اهمیت مسئله امنیت عمومی و تکرار چندباره اینگونه حوادث در شهر قم، ضرورت دارد دادستان محترم استان این خواسته‌های عمومی مردم را با مطالبه‌گری از مسؤولان امنیتی، انتظامی و قضائی استان قم پیگیری نمایند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها