کد خبر: ۴۴۱۳۸۷
زمان انتشار: ۱۳:۴۱     ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷
مدیر آسایشگاه کهریزک با اشاره به اینکه یارانه هر مددجو در سال ۹۶، حدود ۶۰۰ هزار تومان بود که این رقم به ۷۵۰ هزار تومان رسیده است، گفت: بی مهری از طرف دولت و سازمان بهزیستی صورت نگرفته است و این بودجه قرار است تا پایان ماه، واریز شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از میزان، مدیر آسایشگاه کهریزک با اشاره به اینکه یارانه هر مددجو در سال ۹۶، حدود ۶۰۰ هزار تومان بود که این رقم به ۷۵۰ هزار تومان رسیده است، گفت: بی مهری از طرف دولت و سازمان بهزیستی صورت نگرفته است و این بودجه قرار است تا پایان ماه، واریز شود.

دیروز خبری در رسانه‌ها مبنی بر بی مهری دولت به مددجویان بهزیستی منتشر شد، این درحالیست که مدیر آسایشگاه کهریزک، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری میزان اعلام کرد این خبر صحت ندارد.

محمدرضا صوفی نژاد درباره جزییات گفت: افزایش یارانه مددجویان کهریزک در سال جدید اعمال شده است؛ اما به خاطر عدم تخصیص بودجه هنوز این مبلغ به سازمان‌های دولتی پرداخت نشده است.

وی با اشاره به اینکه یارانه هر مددجو در سال ۹۶، حدود ۶۰۰ هزار تومان بود که این رقم به ۷۵۰ هزار تومان رسیده است، افزود: بی مهری از طرف دولت و سازمان بهزیستی صورت نگرفته است و این بودجه قرار است تا پایان ماه، واریز شود.

صوفی نژاد با اشاره به اینکه حدود ۱۴۰۰ نفر از سوی بهزیستی به این خیریه تا به حال معرفی شده اند، گفت: یارانه سال گذشته مددجویان نیز به طور کامل پرداخت شده است و بدهی از سال گذشته نداریم.

در همین راستا، حسین نحوی نژاد، معاون توانبخشی سازمان بهزیستی نیز به میزان گفت: موضوع یارانه و مستمری مددجویان با یکدیگر متفاوت است. در سال ۹۷، مستمری مددجویان سازمان بهزیستی حدود ۳ برابر شد. به طور مثال، دریافتی هر مددجو از ۵۳ هزار تومان به ۱۴۸ هزار تومان افزایش یافت.

وی افزود: سازمان بهزیستی برایش مددجویان کهریزک مستمری واریز نمی‌کند، بلکه به آن‌ها یارانه اختصاص می‌دهد که یارانه هر مددجو در سال گذشته ۶۰۰ هزار تومان بود که به ۷۵۰ هزار تومان رسیده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها