امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۴۱۴۲۲
زمان انتشار: ۱۱:۲۶     ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
نخستین گردهمایی "بانوان نخبه و فعال سواد فضای مجازی " در سازمان فضای مجازی سراج برگزار شد.
به گزارش پایگاه 598، معظمه صابری دبیر نخستین گردهمایی بانوان نخبه و فعال فضای مجازی خبر داد :این گردهمایی به همت مرکز سواد فضای مجازی و با همکاری کلینیک سلامت ذهن و سا زمان سراج ، با حضور آقای قیومی معاونت راهبردی سازمان سراج و دکتر متینفر مسئول مرکز سواد فضای مجازی و کلینیک سلامت ذهن ، و 50 نفر از بانوان نخبه و فعال سواد فضای مجازی در روز سه شنبه 25 اردیبهشت در سالن همایشات سازمان سراج برگزار شد و از مدرسین سواد فضای مجازی تقدیر به عمل آمد.

وی اظهار داشت : در ابتدای برنامه آقای قیومی معاونت راهبردی سازمان فضای مجازی سزاج به ایراد سخن پرداخت و به اهداف این سازمان و استفاده از ظزفیت بانوان اشاره کرد .

و در ادامه آقای دکتر متینفر ، مسئول مرکز سواد فضای مجازی و کلینیک سلامت ذهن ضزوزت پرداختن به موضوع سواد فضای مجازی و آموزش بانوان کشور را تبیین نمود .

در ادامه این مراسم که خانم دکتر محمدیان مدیر کل ورزش و جوانان بانوان در وزارت ورزش و جوانان حضور داشتند ، سخنان کوتاهی را داشته اند .

در ادامه این مراسم خانم صبا بابایی ( کونیکو یامامورا ) مادر شهید محمد بابایی که به عنوان مهمان ویژه دعوت به عمل آمده بود ، چند دقیقه ای راجع به اهمیت فضای مجازی و اهمیت آموزش اخلاق در فضای مجازی صحبت کردند .

باتوجه به اینکه درصد قابل توجهی از کاربران فضای مجازی بانوان هستند و این گروه به دلیل عدم تسلط به سواد فضای مجازی از بعد شناختی و عاطفی آسیب پذیری بالایی دارند و از طرفی به دلیل اینکه مدرسین کمی در سطح کشور برای بانوان داریم که در دو حوزه فن بیان و محتوای علمی – عملی شایان توجه باشند .

دکتر فشی مسئول کارگروه سواد فضای مجازی عنوان نمود :مرکز سواد فضای مجازی در حوزه خانواده دومین دوره تربیت راهنمایان را برگزار کرد و رویکرد ما در سواد فضای مجازی از حوزه ارتباطات به سمت خانواده تغییر کرد . و همچنین بحث تربیت رسانه ای از حوزه هایی است که به جد در دستور کار قرار گرفته است و حلقه های محتوایی در سطح کشور در حال شکل گیری است . همچنین حضور بانوان در دوره های تربیت راهنمایان سواد فضای مجازی در استان ها از الزامات برگزاری دوره هست .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها