أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۱۴۳۴
زمان انتشار: ۱۴:۴۷     ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
طلاب حوزه‌ی علمیه‌ی قم مقدسه، در همبستگی با ملت مظلوم فلسطین، فاصله‌ی چهل‌ویک کیلومتری مدرسه‌ی مبارکه‌ی فیضیه تا ارتفاعات هسته‌یی فردو را پیاده رفتند.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، این حرکت با عنوان راه‌پیمایی بازگشت مصادف با یوم‌النکبه و با مطالبه‌ی احیای غنی‌سازی هسته‌یی، هشدار به برجام موشکی و منطقه‌یی و محکومیت انتقال سفارت امریکا به قدس، پس از اقامه‌ی نماز صبح از حرم خانم فاطمه‌ی معصومه آغاز و با زیارت و روایت مسجد امام حسن مجتبی و مزار مدافعان حرم در بهشت معصومه ظهر سه‌شنبه به مجتمع رفاهی مهتاب در حاشیه‌ی آزادراه قم به تهران رسید.



به گزارش وتر، مقصد نهائی این راه‌پیمایی پس از الحاق طلاب با دانشجویان دانشگاه‌های استان قم، تپه‌ی فدات در جنوب دریاچه‌ی نمک سلطان سلیمان مشرف به ارتفاعات هسته‌یی فردو بود که با وجود اخذ مجوزهای لازم از مراجع مسئول، با ممانعت یکان حفاظت سازمان انرژی اتمی در دامنه‌ی غربی این ارتفاع برگزار شد.



طلاب و دانشجویان حاضر در این حرکت پس از روایت فتنه‌ی هسته‌یی و منطقه‌یی، پرچم اسرائیل و امریکا و متن برجام را با شعارهای مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل به آتش کشیدند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها