يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۱۴۳۶
زمان انتشار: ۱۵:۱۱     ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
هشتاد و هفتمین مرحله یارانه امشب واریز و با احتساب این مرحله، تاکنون هر ایرانی ۳ میلیون و ۹۵۸ هزار و ۵۰۰ تومان یارانه دریافت کرده است.
به گزارش پایگاه 598،  براساس اعلام سازمان هدفمندی یارانه ها، هشتاد و هفتمین مرحله یارانه نقدی مربوط به فروردین ماه سال جاری، ساعت 24 امشب به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

طبق اعلام این سازمان، مبلغ یارانه دریافتی هر یک از مشمولان دریافت یارانه نقدی همانند ماه های گذشته 45 هزار و 500 تومان است.

با واریز یارانه اردیبهشت ماه، مشمولان دریافت یارانه از ابتدای طرح هدفمندی یارانه ها تاکنون 3 میلیون و 958 هزار و 500 تومان دریافت کرده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها