أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۴۱۶۸
زمان انتشار: ۱۱:۰۲     ۱۸ اسفند ۱۳۹۰

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام امین نصیری‌پور با بیان اینکه دفتر برنامه‌ریزی و ارزیابی آموزشی حوزه‌های علمیه خواهران کشور در مرحله فعلی برخی از کتب و جزوات را به لحاظ ساختار، محتوا و سایر مولفه‌ها مورد ارزیابی قرار می‌دهد، تصریح کرد: برای شناسایی وضعیت موجود کتب درسی، پرسش‌نامه‌هایی به صورت اختصاصی متناسب با کتب مورد نظر،‌ برای اساتید و طلاب طراحی شده است، تا نظرات پیشنهادی طلاب و اساتید در مورد این کتب جمع‌آوری شود و پس از ملاحظه و تحلیل نتایج، مبنای برنامه‌های درسی آتی قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه این طرح شامل کتب درسی مقطع سطح دو(کارشناسی) و سطح سه (کارشناسی ارشد) می‌شود، ادامه داد: در راستای اجرای این ارزیابی تعدادی از مدارس علمیه به صورت تصادفی انتخاب شده‌اند و پرسشنامه از سوی اساتید و طلاب آنها تکمیل می‌شود.

حجت‌الاسلام نصیری‌پور افزود: کتب اختصاص یافته به هر یک از مدارس علمیه منتخب در این طرح نیز متفاوت است و هر مدرسه علمیه تعدادی از کتب را مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

وی این کتاب‌ها را شامل درسنامه علم صرف، آموزش عقاید، مفردات قرآن، احکام دختران و کلام جدید ویژه سطح دو و تحریر القواعد الفقهیه و معانی القرآن ویژه مقطع سطح سه برشمرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها