يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۱۶۸۵
زمان انتشار: ۱۱:۳۰     ۰۲ خرداد ۱۳۹۷
سفیر آمریکا در فلسطین اشغالی که در حمایت از سیاست‌های رژیم صهیونیستی و گسترش شهرک‌ها در اراضی اشغالی سابقه‌ای طولانی دارد، این بار در کنار تابلویی حضور یافته که در آن مسجد الاقصی تخریب و معبد سوم یهودیان جایگزین شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، چهره خندان «دیوید فریدمن» سفیر آمریکا در فلسطین اشغالی در کنار تصویری خیالی از تخریب مسجد الاقصی توسط صهیونیست‌ها، به جنجال تازه‌ای بدل شده است.

فریدمن که با شرکت‌های شهرک‌ساز در اراضی اشغالی فلسطین رابطه نزدیکی دارد، در گذشته هم اظهارات جنجال‌برانگیزی درباره فلسطین داشته و از حامیان سرسخت صهیونیست‌ها به شمار می‌آید.

به نوشته روزنامه «هاآرتص»، وی که روز سه‌شنبه در مرکز درمانی «آخیا» در شهرک «بنی براک»، که مرکز تجمع یهودیان ارتودکس است، حضور یافته بود، از یکی از حاضران تصویری دریافت کرده که در آن مسجد الاقصی و قبه‌الصخره با فتوشاپ حذف و معبد سوم یهودیان (معبد حزقیال) جایگزین آن شده است.

این اقدام تنها یک هفته پس از آن صورت می‌گیرد که آمریکا با وجود مخالفت‌های جهانی و بر خلاف قطعنامه‌های متعدد شورای امنیت سازمان ملل، سفارت خود را از تل‌آویو به بیت‌المقدس منتقل کرده و این شهر را به پایتختی رژیم صهیونیستی به رسمیت شناخت.

با این وجود، سفارت آمریکا با صدور بیانیه‌ای مدعی شده که فریدمن متوجه حذف مسجدالاقصی از عکس نشده و آمریکا همچنان از وضعیت کنونی بیت‌المقدس حمایت می‌کند.

فریدمن پیش از این هم با دفاع از اشغالگری رژیم صهیونیستی در کرانه باختری، مدعی شده بود که این رژیم تنها دو درصد از اراضی فلسطینی‌ها را اشغال کرده و حاکم شدن بر این مناطق، بعد از پیروزی نظامی بر اعراب امری طبیعی بوده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها