يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۱۷۰۸
زمان انتشار: ۱۳:۲۳     ۰۲ خرداد ۱۳۹۷
قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا؛
مراسم قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد و تیم‌های استقلال و پرسپولیس در این مرحله رقبای خود را شناختند.
به گزارش پایگاه 598، مراسم قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 12:30 امروز در مقر AFC آغاز شد.

تیم‌های پرسپولیس و از استقلال از ایران، السد و الدحیل قطر، کاشیما آنتلرز ژاپن، سوان سامسونگ کره، جومبوک هیوندای کره، تیان جین چین ۸ تیم راه یافته به این مرحله هستند.

طبق برنامه کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدارهای رفت مرحله یک چهارم نهایی روزهای ۵، ۶ و ۷ شهریور ماه و دیدارهای برگشت روزهای ۲۶، ۲۷ و ۲۸ شهریور برگزار خواهد شد.

قرعه کشی به شرح زیر است:

غرب آسیا

استقلال - السد 

بازی رفت در ورزشگاه آزادی است. این بازی ششم شهریور برگزار می شود. بازی برگشت دو تیم هم 26 شهریور به میزبانی السد برگزار می شود.

الدحیل قطر - پرسپولیس

بازی رفت در هفتم شهریور برگزار می شود. بازی برگشت در ورزشگاه آزادی است این بازی در تاریخ 27 شهریور برگزار خواهد شد.این بازی در شب تاسوعا برگزار می شود.


شرق آسیا

 کاشیما آنتلرز ژاپن- تیانجین چین

چومبوک هیوندای کره- سوان سامسونگ کره


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها