أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۴۱۷۷۳
زمان انتشار: ۱۵:۳۵     ۰۳ خرداد ۱۳۹۷
هفته آینده یک وزیر در صحن مجلس و هفت وزیر برای توضیح به نمایندگان و همچنین پاسخ به سوالات آنها در کمیسیونهای تخصصی مجلس حاضر می شوند. البته وزیر بهداشت هم در صحن مجلس و هم در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس حاضر خواهد شد.
به گزارش پایگاه 598، مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هفته آینده جلسه علنی علنی دارد.

همچنین جلسات کمیسیونهای تخصصی در بعدازظهر این روزها و صبح و بعدازظهر روز دوشنبه برگزار می شود.

صحن مجلس
در جلسه روز چهارشنبه مجلس انتخابات هیئت رئیسه مجلس برای فعالیت در سال سوم برگزار می شود.هیئت رئیسه مجلس شامل 12 نفر است. یک رئیس، 2 نواب رئیس، شش دبیر و سه ناظر عضو هیئت رئیسه مجلس هستند.

علی لاریجانی رئیس،مسعود پزشکیان و علی مطهری نواب رئیس، اکبر رنجبرزاده، سیدحسین قاضی‌زاده‌هاشمی، محمدحسین فرهنگی، احمد امیرآبادی، غلامرضا کاتب، محمدعلی وکیلی دبیران و بهروز نعمتی، آشوری‌تازیانی و اسداله عباسی ناظران هیئت رئیسه فعلی مجلس هستند.

انتخابات هیئت رئیسه مجلس هر ساله در هفته اول خرداد و قبل از هفتم خرداد ماه سالروز تشکیل مجلس شورای اسلامی در صحن مجلس برگزار می شود.

اما در جلسه روز سه شنبه صحن مجلس سید حسن قاضی زاده وزیر بهداشت و درمان حاضر می شود تا به سوال غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده رشت پاسخ دهد.


کمیسیونهای تخصصی
غیر از وزیر بهداشت که هفته آینده هم در صحن مجلس و هم در کمیسیون تخصصی حاضر می شود، شش وزیر دیگر در جلسات کمیسیونهای تخصصی مجلس حاضر می شوند.

وزرای اطلاعات و ارتباطات در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی
حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات بعدازظهر سه شنبه به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می رود تا به سه سوال سه نماینده پاسخ دهد.
جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد یک سوال از این وزیر دارد.
همچنین جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد، حسنعلی نوروزی نماینده رباط، کریم و حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر مشترکا 2 سوال از وزیر اطلاعات دارند.
محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح دوشنبه در نشست مشترک کمیسیونهای امنیت ملی، اقتصادی و صنایع حاضر می شود تا وضعیت عملکرد پیام رسانهای داخلی مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

وزیر نیرو در کمیسیونهای انرژی و عمران
رضا اردکانیان وزیر نیرو بعدازظهر یکشنبه به کمیسیون انرژی مجلس می رود تا پنچ سوال پنچ نماینده پاسخ دهد.

سیده حمیده زرآبادی نماینده قزوین، نادر قاضی پور نماینده ارومیه، حسین مقصودی نماینده سبزوار، حبیب اله دهمرده نماینده زابل و سلام امینی نماینده ایلام هر کدام یک سوال از این وزیر دارند.

همچنین این وزیر بعدازظهر سه شنبه به کمیسیون عمران مجلس می رود تا به سوال علیم یارمحمدی نماینده زاهدان پاسخ دهد.

وزیر بهداشت در کمیسیون بهداشت و درمان
سید حسن قاضی زاده وزیر بهداشت بعدازظهر سه شنبه به کمیسیون بهداشت و درمان مجلس می رود تا در خصوص درخواست تعدادی از نمایندگان جهت اعمال ماده 236 آئین نامه داخلی مجلس در خصوص تولید، واردات و توزیع تجهیزات پزشکی دارو توضیحاتی ارائه کند.

وزیر صنعت در کمیسیون صنایع و معادن
محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت بعدازظهر سه شنبه به کمیسیون صنایع و معادن مجلس می رود تا به در خصوص وضعیت بازار خودرو هم گزارش کارگروه ویژه مجلس را بشنود و هم طرح ساماندهی بازار خودرو با حضور وزیر بررسی شود.

ربیعی در کمیسیون عمران
علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بعدازظهر سه شنبه به کمیسیون عمران مجلس می رود تا طبق ماده 236 آئین نامه داخلی مجلس به مشکلات مدیریتی در شرکت آسمان رسیدگی شود.

سه سوال پنچ نماینده از وزیر دادگستری
علیرضا آوایی وزیر دادگستری بعدازظهر سه شنبه به کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس می رود به سه سوال پنچ نماینده پاسخ دهد.

هدایت اله خادمی نماینده ایذه و باغملک و احمدعلی کیخا نماینده زابل هر کدام یک سوال و علیرضا بیگی و محمد اسماعیل سعیدی نمایندگان تبریز و حسنعلی نوروزی نماینده رباط کریم مشترکا یک سوال از این وزیر دارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها