أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۴۱۷۷۶
زمان انتشار: ۱۵:۵۷     ۰۳ خرداد ۱۳۹۷
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: اصرار مقامات مراکشی به تکرار ادعاهای کذب خود برای قطع روابط دیپلماتیک با ایران و مطرح کردن مکرر اتهامات بی پایه و اساس علیه کشورمان صرفا اقدامی برای خوشایند برخی طرف های ثالث است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایرنا از مرکز دیپلماسی رسانه ای وزارت امور خارجه بهرام قاسمی با اشاره به اظهارات جدید وزیر امور خارجه مراکش در مصاحبه با فاکس نیوز آمریکا، ضمن رد ادعاهای مطرح شده در این مصاحبه گفت: وزیر امور خارجه مراکش خود به خوبی می داند اتهاماتی که به ناروا، روا می دارد به تمامی نادرست، کذب و بر پایه موهومات و قصه نویسی های دیگرانی است که صرفا بر مبنای منافع نامشروع خود دست به این گونه تحریکات می زنند و کاری با منافع واقعی مردم آن کشور ندارند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تصریح کرد: تکرار این اتهامات و اصرار بر آنها نیز تلاشی بی ثمر و در نهایت به زیان کشورهای اسلامی است.

اوایل اردیبهشت ماه امسال «ناصر بوریطه» وزیر امور خارجه مغرب با ادعای این که ایران از طریق حزب الله لبنان از جبهه پولیساریو حمایت می کند، اعلام کرد که رباط روابط خود را با تهران قطع کرد.از همان روزهای نخست برخی رسانه ها و تحلیلگران این اقدام مراکش را متاثر از فشارهای آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی عنوان کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها