يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۱۷۹۶
زمان انتشار: ۱۱:۱۸     ۰۵ خرداد ۱۳۹۷
انتشار تصویر غذایی عجیب که برخی مدعی شدند آن غذا، گربه‌ای است که توسط مردم جنوب ایران خورده می‌شود، موجی از واکنش‌ها را در پی داشت.

به گزارش پایگاه 598، مجله فارس پلاس به منظور جلوگیری از گسترش شایعات مجازی در شبکه‌های اجتماعی مهم‌ترین و جدیدترین شایعه منتشر شده در فضای مجازی که توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی نقل می‌شود را در بسته خبری «از شایعه تا واقعیت» بررسی می‌کند.

«شایعه» 

طی روزهای گذشته تصویری در شبکه‌های اجتماعی و همچنین اینستاگرام یکی از خبرنگاران مبنی خوردن گوشت گربه و کلاغ مرده در روستاهای حاشیه زابل در فضای مجازی منتشر شد.


«واقعیت» 

این تصاویر که به سرعت در فضای مجازی منتشر شد، واکنش شدید مردم این استان را در بر داشت.

یکی از خبرنگاران محلی زابل روز گذشته با حضور در مناطق ذکر شده، این موضوع را به شدت تکذیب کرد و در پاسخ عکس یادشده، تصویر زیر را منتشر کرد:


در همین رابطه اردشیر ارباب‌زهی، بخشدار قرقری این موضوع را به شدت تکذیب کرد و حتی دهیار روستای ملادادی هم عنوان کرد: ما در این روستا اصلا گربه نداریم که کسی بخواهد گوشت آن را بخورد؛ در ضمن مردم اینجا خودشان دامداری می‌کنند.

حسن شمشادی شب گذشته در خصوص عکسی که منتشر کرده بود در لایو اینستاگرامش تاکید کرد: اگر احدی از مردم قهرمان سیستان و بلوچستان از این تصویری که یکی از دوستان جهادی‌ام در آن منطقه به من داده بود، ناراحت شدند، از آن ها عذرخواهی می‌کنم.

وی اضافه کرد: اگر هم تصویر واقعیت نداشته باشد اما محرومیت مردم این استان غیرقابل انکار است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها