يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۱۸۲۹
زمان انتشار: ۱۵:۵۷     ۰۵ خرداد ۱۳۹۷
با وجود پابرجا بودن محرومیت پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالات اما مسئولان این باشگاه در تلاش هستند تا رضایت بازیکنان مدنظر سرمربی خود را برای پیوستن به پرسپولیس جلب کنند.
 به گزارش پایگاه 598، با وجود اینکه باشگاه پرسپولیس از نقل و انتقالات تابستانی محروم است و فعلاً این پنجره باز نشده اما مسئولان این باشگاه در تلاش هستند تا مذاکراتی را با بازیکنان مدنظر برانکو انجام دهند تا در صورتی که پنجره نقل و انتقالات باز شد آنها بتوانند قهرمان دو فصل اخیر فوتبال ایران را تقویت کنند. در همین رابطه و در اولین اقدام پس از جدایی صادق محرومی از پرسپولیس، مسئولان این باشگاه با مهدی شیری بازیکن تیم پیکان به توافق رسیدند تا بتوانند جای خالی محرمی را پر کنند.



از طرف دیگر برانکو در لیستی که به باشگاه داده نام چند بازیکن دیگر را مطرح کرده تا مذاکرات با آنها انجام شود و در صورتی که پنجره نقل و انتقالات باز شود آنها از ابتدای فصل برای پرسپولیس به میدان خواهند رفت و اگر این پنجره همچنان بسته باشد این بازیکنان در نیم‌فصل به جمع سرخ‌پوشان اضافه خواهند شد.

محمد دانشگر بازیکنی که سابقه بازی در نفت تهران و سایپا را در کارنامه دارد یکی از بازیکنانی است که نامش در رسانه‌ها برای پیوستن به پرسپولیس مطرح شده، اما مسئولان این باشگاه واکنش قطعی به نام این بازیکن نداشتند همچنین سروش رفیعی یکی دیگر از بازیکنانی است که در لیست برانکو وجود دارد و سرمربی سرخ‌ها که همواره رابطه خوبی با رفیعی داشته از مسئولان پرسپولیس خواسته تا در صورت فراهم بودن شرایط این بازیکن مجدداً به جمع پرسپولیسی‌ها برگردد.

مرتضی تبریزی مهاجم بلندقامت تیم ذوب‌آهن هم از جمله بازیکنانی است که پرسپولیسی‌ها خواهان جذب او شده‌اند اما او با پیشنهادی از قطر هم روبه‌رو شده و باید دید در نهایت پیراهن چه تیمی را به تن خواهد کرد چرا که مسئولان ذوب‌آهن مدعی شده‌اند تبریزی با این تیم قرارداد دارد و تعیین تکلیف آینده او در اختیار این باشگاه است. هر چند که پرسپولیسی‌ها با تبریزی مذاکراتی هم انجام داده‌اند که مذاکرات آن نسبتاً خوب بوده است. از طرف دیگر در حالی که احتمال کنار گذاشتن گادوین منشا از پرسپولیس وجود دارد مسئولان این باشگاه مذاکراتی را با یک مهاجم عراقی آغاز کرده‌اند تا در صورت توافقات قطعی این بازیکن در کنار بشار رسن دومین عراقی تیم فوتبال پرسپولیس در یکی دو سال اخیر باشد. این بازیکن عراقی که در پست مهاجم نوک بازی می‌کند سابقه بازی در تیم‌های پلیس و نفت عراق را در کارنامه دارد.

مهدی ترابی هم یکی دیگر از بازیکنانی است که پرسپولیسی‌ها نزدیک به سه سال است که خواهان او هستند اما هر بار به دلایلی این نقل و انتقال رخ نداد اما این بار گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس عزم خود را برای این انتقال جذب کرده و خواهان حضور این بازیکن ملی‌پوش در پرسپولیس شده است. هر چند که این بازیکن همراه با تیم ملی در کشور ترکیه حضور دارد و آماده شرکت در جام جهانی می‌شود اما در صورتی که روند مذاکرات مناسب باشد این احتمال وجود دارد که ترابی اگر لژیونر نشود به پرسپولیس بپیوندد.قرارداد ترابی یک فصل دیگر با سایپا برقرار است و بعد از آن بازیکن آزاد خواهد بود و شاید مسئولان باشگاه پرسپولیس با پرداخت مالی یا حتی تبادل بازیکن بتوانند رضایت مدیران سایپا را برای این انتقال جلب کنند.

هر چه که هست مسئولان باشگاه پرسپولیس با وجود محرومیت از پنجره نقل و انتقالات حضور پررنگی در این بازار دارند و در تلاش هستند تا بازیکنان مدنظر برانکو را به پرسپولیس بیاورند و باید دید پس از مهدی شیری کدام بازیکنان برای پیوستن به این تیم نظر مساعد و مثبت خود را اعلام می‌کنند.

 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها